掃呢頁CODE去手機

2014年10月3日 星期五

[忽然1周 1001] Chilam靚靚 至貪靚 Chilam,袁詠儀,靚靚,張智霖,MW,




當「 Cool魔」搵緊個光位影相,而靚靚一轉頭就發現媽咪姐。噢,個樣好驚喎!

媽咪姐

Chilam靚靚 至貪靚

啲人成日話無仇不成夫妻,啋啋啋!我媽咪姐就話有緣結到婚,點都有番啲共通點至真。好似前幾日喺中環行街嗰陣,咁啱撞到 Chilam兩公婆同個熟女粉絲吹緊水,然後就梗係要合照







只見 chok開嘅「 Cool魔」好認真咁搵個最佳位置「被集郵」,而靚靚呢?無乜嘢做,咪周圍望囉。最搞笑嘅係,佢一發現媽咪姐,就 9秒 9戴番副超,再拉住老公速逃!唔驚唔驚,查實你今次素顏個樣 ok喎,我媽咪姐話嘅。

Chilam除咗搵靚位,仲揸埋機同 fans合照,男神呀!

神速戴超

鏡頭一轉,靚靚已經極速戴番副超,同影完相嘅老公走人。今次有同媽咪姐 bye bye㗎, nice!



鍾意就快D Share啦!