掃呢頁CODE去手機

2014年10月3日 星期五

[忽然1周 1001] 大台出招 刪改艾威廣告先准出街 艾威,MW,




艾威話有關港視敏感話題全部都要 cut晒冇得留低,「廣告商一定怕咗 TVB啦,因為用咗咁多人力物力去拍,如果最後出唔到街,就嘥晒心機!」

媽咪姐

大台出招 刪改艾威廣告先准出街

大台近排真係厚多士!除咗忙住炒人之外,原來仲要關心埋隔籬台啲人。就講身為港視人嘅艾威,之前以 6位數字酬勞接拍咗個衞訊廣告,而廣告公司喺設計廣告嗰陣,就一心諗住幫香港人做啲嘢,於是加咗港視開唔到台嘅 idea入去。不過咁連阿茂都知啦,大台又點會批你個廣告吖!嗱,唔批唔緊要,都要有死因㗎!結果大台就覆咗句﹕「唔得,總之唔得」嘩,呢啲咪就係一台獨大嘅威嚴囉!結果廣告一改再改先出得,真係慘情!

淨係呢句由當初「用手機睇香港電視都唔得?想趕絕我哋?」改到「想用手機睇電視啫!」先過到 TVB嗰關。

好彩艾威百足咁多爪,瓣數多多,就算冇咗港視一樣撈得掂。



鍾意就快D Share啦!