網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月28日 星期二

普選爭議:黎智英再被狙擊 遭鬧爆「賣港求榮」 政治時事,黎智英,




一名婦人下午在黎智英「皇座」外,鬧爆他們「賣港求榮」。

next 1/1 pre

婦人「手指指」狂鬧黎智英和在場人員,大批人士在旁圍觀。

next 1/1 pre

黎智英連日來都在金鐘「皇座」留守。

next 1/1 pre

被指是佔中幕後黑手、「搞搞震」形象「深入民心」的壹傳媒集團主席黎智英,連日來在金鐘佔中據點「抽水」兼扮指揮,惜無人「聽佢支笛」,更招市民怒憤。下午再有一名市民在其金鐘「私家皇座」,向他和有關人員「手指指」破口大罵,連翻怒斥「你就衰啦,賣港求榮」、「你哋班嘢都唔係人嚟架,攪亂香港」。

一名婦人下午前往黎智英在金鐘的「皇座」,欲鬧衰黎智英,惟現場即有2至3名人員上前為黎「擋駕」,不許婦人接近黎,該婦人遂與人員展開對罵,她說:「你哋要嘈,返上天安門嘈好唔好,返上去深圳嗰度嘈好唔好?」在場人員謂無回鄉證,婦人即謂:「你搞事梗係無回鄉證啦,我哋又有?」

她更指着在場人員和黎智英所在方向大鬧:「你就衰啦賣港求榮,唔知收咗幾多錢」,「你哋班嘢都唔係人嚟架,攪亂香港」,她又說「你哋唔係中國人嚟架」。在場人員及佔領者拍手且大唱生日歌聲援,促婦人離開,該婦人一邊步行離開現場亦一邊繼續指罵有關人員,而黎智英則全程坐在「皇座」,動也不動,只是間中望望婦人,一副強裝鎮定模樣。



鍾意就快D Share啦!