網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月28日 星期二

與古仔被刪咀戲曝光 千嬅慨嘆:唔得閒享受! 古仔,楊千嬅,千嬅,古天樂,




【短片】與古仔被刪咀戲曝光 千嬅慨嘆:唔得閒享受!

2014-10-28 04:27:00



其他影片:>>






與古仔被刪咀戲曝光 千嬅慨嘆:唔得閒享受!

楊千嬅同古天樂自2002年,喺電影《乾柴烈火》後,相隔12年再演情侶,喺新戲《單身男女2》再續前緣,更有機會拉埋天窗。戲中呢對情侶床戲搞笑多過情慾,而另一幕,古仔向千嬅剖白不可告人嘅秘密後,單膝跪地求婚,千嬅感動含淚答應。原來古仔求婚成功後,與千嬅情深一吻,不過最終被刪掉,今日該失蹤的咀戲鏡頭曝光,千嬅諗返同古仔咀嘴,以為開心到暈,點知千嬅竟然話:「唔得閒享受!」

千嬅坦言從影以來甚少拍咀戲,佢話:「我通常拍喜劇好少咀嘴,今次同古仔做對手戲,一兩take就收貨。(唔尷尬?) 當時已經拍到尾聲,大家入晒戲,而且拍杜sir(杜琪峯)戲,要打醒14分精神,要好熟戲中角色情緒,節奏好快,唔得閒享受。」

問佢錫得最冧係邊個?千嬅諗都唔使諗就話:「我個仔,每次見到佢個咀仔,都忍唔住要咀兩啖。(最好咀男星呢?)梗係我老公啦,哈哈哈!」對於咀戲被刪掉,千嬅和古仔都表示不知道。



古天樂同千嬅被刪的咀嘴戲曝光。



仲有床戲。



兩人床戲搞笑多於情慾啦﹗



鍾意就快D Share啦!