掃呢頁CODE去手機

2014年11月20日 星期四

[壹週刊 - 1289] 趕上岸 成功催婚  22歲王敏奕急做曾志偉新抱 志偉,王敏奕,曾志偉,M1,




二十二歲的王敏奕獲曾志偉御准入屋,做曾家準新抱。

探熱針

趕上岸 成功催婚  22歲王敏奕急做曾志偉新抱

王敏奕( Venus)去年「馴服」曾志偉兒子曾國祥( Derek)後,二人拍拖唔夠半年,女方已進駐男友位於九龍塘的寓所同居;心急上岸,只有 22歲,已經以做「曾家新抱」為己任的 Venus,近月更成功逼到曾國祥開出期票,承諾一年內向她求婚。

求婚期票

曾國祥以往身邊女伴多,但卻無一得老豆曾志偉滿意,唯獨王敏奕例外,氹得掂「未來老爺」,成功入屋。曾自揭家窮住公屋,誓要脫貧的她雖然只得二十二歲,大把世界,但她卻急於嫁人;和曾國祥拍拖不到一年,已開始向男友逼婚。

「 Derek(曾國祥)同 Venus派晒定心丸,答應出年同佢求婚, Venus好開心,周圍同啲朋友講話自己好快會結婚,又話結婚後會再搬大啲,而家要開始搵樓。」身邊人透露。

男友開出期票,但王敏奕仍不鬆懈,明知曾國祥受異性歡迎,於是做「貼身膏藥」,全天候人釘人。

被女友 mark到實一實,曾國祥雖然有怨言,仍逆來順受。

拍拖後, Venus出入揸住曾志偉持有的坐駕,又入住曾國祥位於九龍塘的寓所。

男友找數

「其實 Derek唔諗住咁快公開,但開始冇耐 Venus就同晒啲 friend講,想唔揚都唔得啦。 Venus本來就黐身,佢冇乜嗜好,朋友亦唔多,總之個男朋友一冇嘢做就要陪佢, Derek都有呻話冇晒私人空間,不過願打願捱, Derek又真係好冧 Venus,仲話今次唔係玩,認真喎!」知情者說。

得未來老爺歡心,男友又千依百順,王敏奕雖然未夠鐘做曾家新抱,但衣食住行,一樣被照顧得妥妥當當。早前「新抱仔」拖住「未來老公」到銅鑼灣 shopping,在 Edison開的時裝店買了大袋戰利品,曾國祥碌卡找數。

隔幾日,曾國祥約了卓韻芝在大坑見面傾公事,未幾,已見到王敏奕揸住「未來老爺」曾志偉名下的寶馬現身。

二人之後轉到麵檔開餐,食完上車前先扯煙,其間曾國祥又「肚餓」,攬住就錫,王敏奕照單全收,還挨落對方膊頭,非常好反應。

曾國祥輕吻女友額頭,之後 Venus又伏在男友膊頭,非常煙韌。

王敏奕與曾國祥愈愛愈高調,毫不避忌當街親熱。

有「未來老爺」曾志偉關照, Venus飛起前經理人麥曦茵被指反骨。

憑住甜美樣子, Venus成功跑出成為新女神,獲不少客戶垂青,錢途無限。

單親家庭長大的 Venus,家住百呎公屋,更要半工讀照顧七歲細佬。



鍾意就快D Share啦!