掃呢頁CODE去手機

2014年11月20日 星期四

[壹週刊 - 1289] 告別豪宅 約滿慳住使 側田貝沙灣搬唐樓 M1,




探熱針

告別豪宅 約滿慳住使 側田貝沙灣搬唐樓

一一年側田大鑼大鼓由香港樂壇北移搵食,但在北京撈極唔起,翌年又打道回港投林建岳旗下東亞,事業始終冇起色;愈撈愈霉,責任全歸咎公司冇力捧,側田明年約滿離巢。有出冇入靠食老本,唯有慳住使,最近側田告別貝沙灣溝女私竇,搬去鴨脷洲唐樓,大降格!

翻𢱑Paco

去年開完個唱後,工作數得出的側田,怪東亞幫唔到手,明年約滿,將隨公司旗下藝人衞蘭、周麗淇及李治廷等,另謀出路。

「 Justin(側田)成日覺得自己懷才不遇,埋怨公司唔捧佢,但佢冇反省自己其實得罪人多,所以東亞到而家都冇好積極咁同佢傾續約; Justin都有周圍放風搵路;不過個市唔好,佢得唱歌一瓣,拍戲又唔得,叫價能力相對低,所以佢主力翻𢱑Paco。 Paco過太陽娛樂都想拉埋佢一齊過, Justin口頭應承咗,但轉頭又搵契姐楊千嬅搭路入東亞,而家 Paco肯再同佢傾,都算好幫手。」知情者說。

新碼頭未有着落,側田唔敢大花筒,要睇住荷包做人,唯有由貝沙灣豪宅搬去鴨脷洲唐樓。

「幾年前風光住大坑、半山愛都大廈、貝沙灣,到而家要住唐樓,愈住愈平民化。始終未知將來點,所以要慳啲,最初搬去唐樓住佢都話唔慣,要去番貝沙灣超市買嘢,而家習慣咗,落街幫襯街坊鋪頭,又同樓下車房啲人一齊燒嘢食。」

搬入平民區後,側田平易近人起來,日前過九龍錄音,去食飯時同街坊有講有笑。

晚飯後,慳家側田去小店買外賣,非常好胃口。

側田的鴨脷洲新竇是翻新唐樓,級數同貝沙灣舊居有距離。

睇餸食飯

生活方面能屈能伸,溝女同荷包掛鈎,一樣要「睇餸食飯」。同韓國女友分手多時的側田,最近睇中 C AllStar師妹 Sim C, WhatsApp狂攻,但對方狂派檸檬。

「 Justin勁冧 Sim C,讚佢清純有啲似佢以前個韓國女友;不過 Sim C知佢個底花,表明態度冇興趣。冇固定女友, Justin話出去玩好 free。而家住唐樓,個竇當然同以前貝沙灣差好遠,但佢都有照帶女返屋企。」側田身邊人說。

返貝沙灣買餸

雖已搬離貝沙灣,但側田仍山長水遠返回貝沙灣超市買餸,認真「長情」。

側田是貝沙灣超市熟客,揀生果不忘同店員吹水。

側田曾經住過紅磡服務式住宅,但最後都搬返港島,事關方便去蒲,日前他又出征中環。

追新女

側田力追的 Sim C是 C AllStar師妹,她在荷蘭長大,特別返港圓歌星夢。

Sim C跟 C AllStar同台,騷長腿自彈自唱,難怪側田嗒糖。

同韓國女友分手後,側田暫未有固定女友,但喜愛夜蒲的他不愁寂寞。

逃離東亞

劉浩龍在女友容祖兒搭路下,剛以二百萬簽約三年,由東亞過檔太陽娛樂。

周麗淇跟東亞旗下的「大岳娛樂有限公司」尚未約滿,但已有大陸製作公司招手,有傳她打算全力北上吸金。

衞蘭決定不續約林建岳旗下的 Amusic,正與多間唱片公司斟洽中,她打算放幾個月假外遊,其間慢慢揀。



鍾意就快D Share啦!