網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397] 各散東西 拆伙開畫展 鋪路轉型  Winkie@HotCha:嚟緊全裸 HotCha,BKD_S,MF,




Winkie最鍾意呢一幅,佢話因為笑得好甜之餘又見到背脊個巴黎鐵塔!

真面目

各散東西 拆伙開畫展 鋪路轉型  Winkie@HotCha:嚟緊全裸

還記得 7年前以 HotCha名義出道的張紋嘉( Crystal)、黎美言( Winkie)和張惠雅( Regen)嗎?敵不過 7年之癢,三人終在今年中宣布解散,從今各自搵食。 27歲的 Winkie雖然唔算惹火尤物,但就選擇走藝術路線,第一步即瞓身做唇膏人體彩繪 model!

個人作品正於商場舉行展覽,週日( 28日) Winkie接受本刊訪問時,更講到明:「今次係半裸,下次會試吓全裸,做結婚相!」全裸結婚相?未來老公肯唔肯㗎?



鍾意就快D Share啦!