網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月31日 星期三

拒認M字頭o靚模 衛詩雅聞攻城四度喊驚 衛詩雅,




拒認M字頭o靚模 衛詩雅聞攻城四度喊驚



其他影片:>>






M小姐真身係衛詩雅? 城城邀拍床戲被拒絕

郭富城日前被爆網上撩女,自稱跟城城拍拖三個月的R小姐,指控城城一腳踏多船媾她的好姊妹M字頭𡃁模,昨有傳M模竟是「翻版熊黛林」、英文名Michelle的衛詩雅,令事件充滿戲劇性,詩雅昨接受本報記者電話訪問急急否認,跟城城劃清界線:「嘩!呢個唔係,一個字:驚!」



■衛詩雅否認是M字頭𡃁模,強調跟城城不算認識,只見過面卻從沒傾偈。

攝影:葉君海

服裝提供:Novelty Lane



■R小姐自稱跟城城拍拖三個月,更公開兩人疑似在社交網交換肉照。

圖片



■城城(左)在電影《踏血尋梅》扮老差骨,有指他曾推薦衛詩雅演出此片。劇照

推掉合作電影

詩雅強調絕不是哪位M字頭𡃁模:「唔係唔係唔係,冇咁嘅事,我唔係傳說中M字女星,亦唔識R小姐,所以將我牽涉入呢件事有啲錯覺嘅。」至於傳城城推薦她拍電影《踏血尋梅》,但要求加兩人床戲,結果詩雅推掉,她說:「之前係有傾過,但檔期有問題同其他原因冇演到。」

問到是否因床戲辭演?詩雅說:「係有性愛場面,自己唔想拍呢啲類型戲,因為嗰段時間情緒有問題,唔係咁開心,唔想拍咁heavy嘅戲,所以推咗,講起床戲有啲驚,之前演過唔鍾意,覺得自己未處理到,費事影響大家。」記者笑問對手是城城都拒絕?她說:「作為演員唔係諗對手係邊個,情緒唔好唔關人物事。」



■城城牽涉入裸聊事件,其經理人小美日前曾發聲明指報道失實。資料圖片

自言唔識城城

詩雅表示不知是否城城推薦拍戲,她說:「同佢應該唔識,只係喺活動見過面,但冇傾偈,電話都冇,之前知道佢關注我Instagram,受寵若驚,我關注番佢,冇網上傾過偈。」她讚城城是好成功的前輩藝人,問若城城追求會否接受?詩雅第四次用驚字形容,並笑說:「擔當唔起,天王喎,好驚㗎,唔係好多人承受到。」

採訪:皓騫



鍾意就快D Share啦!