網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397 - 大專校園] 城大長腿𡃁模:騷胸 no way! BKD_S,MF,




June平時出街個 look好 hea好密實,所以反而冇咩人特別留意到佢身材。

U花 U草

城大長腿𡃁模:騷胸 no way!

每年出道自稱𡃁模的少女多到好似大陸自由行咁。所以做𡃁模要突圍,除咗要靠樣,有時都要靠副 body㗎,不過現就讀城大副學士雙語學系,擁有 32D、 23、 34好身材,今年 21歲嘅沈伊鎔( June)雖然冇簽 model公司,不過佢都希望有機會喺呢行發展:「我健康為主, selling point唔係個胸!」

沈伊鎔( June) 21歲

城大副學士雙語學系(主修法文) Yr.2

除咗擁有豐胸蛇腰,其實 June仲有絕殺 43吋長腿,問佢 keep fit有咩心得,佢竟然話:「我食嘢方面冇乜點特別 keep,都係食極唔肥果隻,不過我每個禮拜都會跑 2次步,每次 40分鐘,有時仲會踩單車添!」嘩,好多運動員都冇咁嘅恆心,唔怪得 keep得咁好

之前蘋果《動水着》搵過 June拍水着,佢都一口拒絕咗,講得出做得到!好有堅持喎!

June(左)話去沙灘先會性感少少,着比堅尼享受陽光,其餘時間一律多布㗎!

June(左二)讀完中六後試過獨自到德國 working holiday,夠 guts喎!

June話佢偶像係「𡃁模始祖」周秀娜,不過如果要學佢初出道咁行性感路線,佢就話好難過到自己嗰關喎!

但 June話其實身材好都有煩惱:「每次出 show都要特別小心,休息要 check有冇走光,而且啲龍友淨係 focus胸位喪影,搞到自己好唔自在。」不過 June都話身材好令自己多咗工作上嘅選擇:「好多內衣、水着 show都有搵我,但我仲未過到自己嗰關,全部我都 reject咗,叫我露纖腰長腿就得, show胸嘅話 no way!」



鍾意就快D Share啦!