網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月2日 星期五

[忽然1周 - 1014] 遭削權冇癮 志偉拉祥仔 Bosco過檔 Bosco,曾志偉,志偉,阮兆祥,祥仔,黃宗澤,MW,




志偉在大台得各方俾面。但自從余詠珊黨入主大台後,志偉提出任何建議都遭對方打壓,意興闌珊,索性拉隊走人。

娛樂喧

遭削權冇癮 志偉拉祥仔 Bosco過檔

曾志偉向來是大台節目幕後搞手,但自余詠珊入主揸 fit綜藝科後,曾、余經常在會上駁火,而本來有獎門人睇住撈得好掂的金剛及阮兆祥,近期在綜藝節目亦零曝光咁滯。

據知做開「大佬」的志偉,不甘班細做得唔開心,索性拉隊過檔自己公司。將於 2月便約滿大台的阮兆祥心淡有意離巢,還有逾一年合約的金剛及黃宗澤,據知亦會跟隊走人。

日前本刊獨家發現在大台坐歪的樂易玲,相約老友志偉在酒店密斟。據知她打算入股志偉新公司,無心在大台戀戰。

為大台仆心仆命的曾志偉,往年會大鑼大鼓碌盡人情卡為大台拍賀歲片,而且套套保證逾千萬票房。但今年志偉卻罕有與年年打對台的黃百鳴合作,拍喜劇《浮華宴》,明剃大台眼眉。

做港姐炒大鑊

志偉與大台關係有變,全因早年他介紹余詠珊入大台做綜藝科揸 fit人個位後,自己的工作與功勞一併被搶晒。以往幾乎是綜藝節目話事人的志偉,反要聽命於余詠珊,個心難免不服。知情人透露:「志偉喺 TVB以往做開大騷司儀,所有度橋搵嘉賓都一手包辦,好似舊年港姐, Sandy(余詠珊)話要錄影節目,到今年又話港姐要玩神秘,志偉開會嗰陣第一個帶頭反對,話咁做會冇晒氣氛,但 Sandy一意孤行,兩個喺會度唔知嘈咗幾多次。」

志偉黨冇嘢撈

有「殺人鯨」之稱的余詠珊,自上任後新聞多多,高調減薪兼炒人,更䟕隻腳落埋戲劇部門,搞到人心惶惶。

志偉黨的金剛及阮兆祥,昔日有獎門人睇住,日日曝光月月爆騷,但自志偉遭削權後,金剛在所有綜藝節目「被失蹤」,連其女友陳蕊蕊早前亦忍唔住出聲:「佢搵少咗!」

另一黨員阮兆祥早前在個人棟篤騷上,疑因開口撐對家王維基的港視,結果遭飛出《歡樂滿東華》表演。其圈外女友 Crystal在 facebook留言為愛郎抱不平:「莫非真係得罪咗《山》姐?」

本刊收到消息,將於今年 2月中約滿的阮兆祥,有感公司對他續約事採拖字訣,而志偉亦不甘兄弟被恰,遂提議阮兆祥和金剛過檔自己年前與苗僑偉老婆「三嫂」戚美珍合組的電影及經理人公司「愛好娛樂」,實行人棄我取。



志偉和樂易玲份屬多年老友,加上每年拍賀歲片合作無間,二人同遭余詠珊打壓,同仇敵愾,啱晒嘴型。



除了開會火併,余詠珊早前因落令炒多位大台老臣子,亦令志偉極度不滿。

黃宗澤撈

除阮兆祥和金剛外,同樣遭大台棄用的黃宗澤,早前亦透過老友三哥苗僑偉搭路希望埋志偉堆。

「 Bosco(黃宗澤)呢兩年喺大台冇咩發展,視帝年年提名年年冇份,拍劇亦買少見少,心灰意冷,見阿峯(林峯)泊到英皇好碼頭,都有啲心郁郁。雖然佢仲有年多約,但諗定後路差唔多。佢同三哥咁 friend,只要開口講一句,睇在三哥面上,志偉就拍心口話佢想幾時嚟都得!加上 Bosco試過喺電影做男主角,可塑性較高,所以過檔價錢一定比其他人高!」

樂易玲入股

藝人慘遭打壓,其實藝員部阿頭樂易玲同樣遭冷待,在公司苦無地位。日前本刊獨家拍得樂易玲相約志偉在銅鑼灣柏寧酒店密斟,傾了足足個多小時,其間樂易玲表情多多,似乎滿腹大計。「其實樂小姐自己都話喺公司湊咗咁多年藝人都攰啦,依家冇權喺手反而樂得清閒,所以今次打算入少少股去志偉嗰間公司先,純粹投資性質,等再過兩三年先正式入去幫志偉手。」知情人續說。

走佬三劍俠

阮兆祥早前在棟篤笑騷公開撐港視,有傳因而得罪大台。據知近日即將約滿的他,因志偉落嘴頭游說,是最有成數走的一個。

阮兆祥早前在棟篤笑騷公開撐港視,有傳因而得罪大台。據知近日即將約滿的他,因志偉落嘴頭游說,是最有成數走的一個。

金剛多年前得志偉提攜,由台灣來港發展。但近年志偉黨遭余詠珊打壓,以往爆騷的金剛如今鮮有在大台節目出現。

黃宗澤近年在大台拍的劇集買少見少,見志偉拉隊走人,他向志偉自薦跟過檔,望可靠志偉搭路拍電影。

三哥搭路

Bocso與三哥私底下十分熟絡,經常相約打保齡,而三嫂戚美珍亦有入股志偉公司,因此得三哥搭路, Bocso傾過檔的價錢,比其他藝人可觀。

與樂易玲酒店密斟

志偉一心挖人走,就連大台高層樂易玲亦是其挖角對象,日前本刊拍得二人在銅鑼灣柏寧酒店密斟。只見志偉傾偈時手舞足蹈勁勞嘈,最後更要樂易玲拍他的手臂安撫他。



鍾意就快D Share啦!