掃呢頁CODE去手機

2015年1月5日 星期一

鄭嘉穎恨成家立室 同阿佘發展到就會公布! 嘉穎,佘詩曼,阿佘,鄭嘉穎,




鄭嘉穎話如果同阿佘(右)發展到就會公布,如果冇就冇嘢講喎!

next 1/1 pre

鄭嘉穎蒙住眼入場,咁神秘嘅!

next 1/1 pre

脫喇!

next 1/1 pre

終於見晒成個樣。

next 1/1 pre

鄭嘉穎澄清喺上海只係同朋友食飯,而唔係拍拖。

next 1/1 pre

問到鄭嘉穎有對象未,佢就表示有分數!

next 1/1 pre

嘉穎話係人都想一生一世,唔想節外生枝,睇嚟係要戀情去到非常穩定嘅時候先會公布喇!

next 1/1 pre

鄭嘉穎出席快餐店產品代言人活動,對於捐出皮褸籌得一萬多元給受惠慈善機構,直言能夠幫到小朋友夢想成真感高興,更指小時候不懂得方向,幸而演員路可讓他一嘗當律師及警察等角色,問到現時還有甚麼夢想,他謂:「成家立室,但做人唔好咁貪心,我都好感恩。(有對象未?)得有分數,有嘢公布先公布,依家未有嘢,大家畀啲空間我,之前喺上海同異性朋友食午餐,但就畀人話拍拖,真係冇,我知大家戥我急,但急唔嚟。(舊愛佘詩曼真係唔得咩?)有到時就會公布,冇就冇嘢講。」

透露新劇大量動作戲

嘉穎坦言非要求高,只要適合便可,更謂:「每個人都想一生一世,唔想節外生枝,所以要謹慎啲。」即將為無綫拍新劇的他,透露將演不死人,更要應付大量動作,問到有否擔心觸及舊患,他謂:「腳都好返8、9成,都有打波,到時紮住打,韌帶時間要耐啲,咁太難動作都唔會畀我做。」



鍾意就快D Share啦!