網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月25日 星期三

李施嬅34歲牛一 姚子羚祝姊妹財色兼收 李施嬅,李詩韻,姚子羚,




「胡說八道會」一班姊妹幫李施嬅慶祝牛一兼新年,只見眾人齊齊戴上帽,可見佢哋真係好夾。

next 1/1 pre

左起:黃智雯、胡杏兒、李施嬅、胡蓓蔚、姚子羚

next 1/1 pre

化上淡妝嘅李施嬅明艷照人。

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

由無綫花旦組成嘅「胡說八道會」向來感情融洽,除咗不時會搞吓聚會之外,姊妹們嘅生日更一定唔會錯過。就好似日前李施嬅(前名李詩韻)34歲生日,一班好姊姊雖然冇喺生日正日幫佢慶生,但尋晚「胡說八道會」嘅成員胡杏兒、胡蓓蔚、黃智雯同姚子羚就約埋一齊搞新年聚會,兼幫壽星女李施嬅補祝生日。

事後,姚子羚將佢哋嘅合照上載微博,仲祝福一班好姊妹財色兼收:「胡說八道會新年聚會~還有跟selena(李施嬅)補祝二月十二號生日!happy birthday to Selena~All the best to her,也祝姊妹們心想事成~開開心心~財色兼收」五位美女齊齊戴住帽,又望向鏡頭開心甜笑,可見當晚聚會嘅氣氛真係唔錯!但眼尖嘅網友就發現成員之一嘅胡定欣缺席聚會,於是好奇咁問:「胡定欣去咗邊呢?」

鍾意就快D Share啦!