網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月25日 星期三

彭浩翔蕭定一爭搵港女星露點 彭浩翔,蕭定一,BKD_S,




彭浩翔蕭定一爭搵港女星露點



其他影片:>>






袁嘉敏一露順風 彭導阿一爭搵女星露點

繼王晶的《鴨王》以袁嘉敏的兩點作招徠,以小博大有錢賺,英皇的《雛妓》,也說服蔡卓妍(阿Sa)大膽演出,昨日林芊妤(Coffee)也露口風獲邀拍三級片,至於彭浩翔亦加入戰圈,拍攝三級片《同班同學》,更密斟一位知名女星全裸上陣。而蕭定一眼見袁嘉敏有賣點,計劃再請她裸露演出。

知名女星拍三級片已不是甚麼禁忌,英皇影壇一姐蔡卓妍最近亦在新片《雛妓》有背部全裸和露股側演出,影片在香港未上映已獲得大阪國際電影節垂青,入圍角逐獎項,可謂性感有價。而早前港姐袁嘉敏也是一脫成名,於王晶投資的電影《鴨王》兩點盡露,因票房不錯,連帶其人氣也急升。蕭定一計劃下半年將開拍的三級電影,已打算邀袁嘉敏做女主角,證明女星想出位,拍三級片是一條最佳捷徑。



■袁嘉敏早前在《鴨王》脫出錢途,而蕭定一將開拍的三級電影,也打算請她再演出。資料圖片



■余文樂被邀請在新片《同班同學》客串一角。資料圖片



■古天樂(右)已計劃支持彭浩翔監製新片。

資料圖片

余文樂古天樂參演

王晶早前以三百萬元的低成本開拍《鴨王》,不但成功捧紅袁嘉敏,更賺最少五百萬港元,可說是本小利大。當王晶突襲成功後,其他電影公司開始認同這類電影雖然沒有內地市場,但因為投資成本不高,而且海外有一定市場,埋單計數還是有利可圖,所以又掀起開拍三級片熱潮。今年五月,太陽娛樂與古天樂的天下一公司齊撐彭浩翔開拍情色三級片《同班同學》,該片成本約八百萬港元,而彭導已在圈中物色有知名度的女星做女主角,並全裸演出。

由陸以心執導、彭浩翔監製的《同班同學》是以三位問題少女因無心向學,後來淪為援交少女的故事,三女在戲中有共同出浴鏡頭,所以必須全裸上陣,彭浩翔表示:「我哋除咗公開招募新人,其實我私底下已經同一啲女演員傾演出呢部戲嘅事,初步反應唔錯,但因為有好大膽全裸鏡頭,會比較敏感,等適當時候我會話畀大家知,有乜演員參加演出。」電影中亦會有一些嫖客角色,彭浩翔表示有意邀請余文樂和古天樂客串,他說:「戲入面都有好多角色,到時睇邊啲明星朋友得閒,都想搵佢哋嚟客串吓。」



■袁嘉敏於《鴨王》兩點盡露的演出,令她人氣急升。劇照



■蕭定一每年都想開拍一部三級片,其旗下藝人多,開新戲不愁缺演員。資料圖片

賣海外版權有得賺

至於蕭定一的一元製作公司,同樣看好找有知名度女星拍三級片裸露演出會有利可圖,他昨日表示:「下半年公司想拍一部大膽嘅三級片,女主角想搵番袁嘉敏,但拍乜故事就要先保密,等籌備好會同大家講,不過我覺得《鴨王》收錢,同佢好有關係,如果拍情色三級片,同可以搵到出名女星演出,我相信對票房更加有利。如果本身部戲製作有質素,其實唔難說服有名氣女星演出,雖然三級片冇海外市場,但呢類片種喺歐洲同美國都會有一定觀眾,版權費都賣得唔錯。」

而《鴨王》成功,問王晶會否再拍續集?他昨接受電話訪問說:「暫時唔會住,因為今年仲有其他片種等住要拍,都冇時間搞,嚟緊我會先搞《十二金剛》。」

採訪:鍾國仁

鍾意就快D Share啦!