掃呢頁CODE去手機

2015年2月17日 星期二

人稱「龍哥」 栢芝富豪新歡傳有「操控狂」 栢芝,孫東海,龍哥,




【來頭甚猛】人稱「龍哥」 栢芝富豪新歡傳有「操控狂」

2015-02-17 14:00:00



(網上圖片)(蘋果日報)

栢芝突然爆出有新戀情,新歡仲係好有米嗰隻,內地隱形富豪,名叫孫東海,人稱龍哥,同栢芝相差12年,但個樣就唔止似47歲,老成持重,同霆鋒完全係兩種Style。

人稱「龍哥」嘅孫東海,北京人,曾讀企業管理專業,早年從事服裝生意,後嚟喺廣東從事房地產投資,同時搞高科技、教育、文化方面投資。孫東海04年喺北京成立天影國際影視文化公司,投資《天橋的童話》、《我的青春誰做主》等,成為圈中頗具知名度嘅製片人。

大約四五年前左右,「龍哥」孫東海進軍電影圈投資做老闆,因而認識女星李小冉,盛傳孫東海更為女方同老婆離婚,可惜李小冉後來轉投青年導演、梅婷前夫鄢頗懷抱。2010年,鄢頗被四名持刀人尾隨並砍成重傷,有指事件與李小冉舊情有關。(新聞連結: http://bit.ly/1v9cQ1A )

據認識「龍哥」嘅人講,此人喺愛情方面幾小心眼,管得嚴管得多,故容易令另一半覺得冇空間,最後多數都係不歡而散。

但喺對朋友方面,「龍哥」為人大方疏爽,對朋友有義氣,而且喺北京亦有一定影響力,不可小覷。



早前同栢芝出席活動。



又陪Lucas買玩具。



原來同栢芝嘅前老爺謝賢好熟。

鍾意就快D Share啦!