掃呢頁CODE去手機

2015年2月17日 星期二

李彩華戀新五虎 團年見家長 李彩華,




李彩華戀新五虎 團年見家長



其他影片:>>






李彩華戀新五虎 團年見家長

【大坑→銅鑼灣】

李彩華(Rain)轉戰內地拍劇短短數年吸金八千萬,現年三十一歲的她榮升圈中小富婆,身邊不乏裙下之臣,據知Rain跟過氣「新五虎」何遠恒秘撻兩年,當年何遠恒在無綫捧極都唔紅,結果敗走內地轉行做生意,更成功將富婆Rain追到手,前日買埋蛋糕和禮物送上門,由Rain接載返女方父母屋企提早團年,閉門一家親。

圈中女筍盤李彩華雖然在香港發展平平,惟轉戰內地後憑劇集《回家的誘惑》急速彈起,短短數年已坐擁八千萬身家,雖然不乏裙下之臣,但感情卻多波多折,舊愛王傲山背她劈腿、潘啟翀欠巨債問她借錢,去年跟某品牌高層Thomas Lee傳緋聞收八十萬勞力士鑽錶,當時揚言已經三十歲要找結婚對象的Rain,還以為跟Thomas打得火熱,怎知卻殺出二號追求者何遠恒,前日Rain帶男友返父母家提早團年,似乎認定了他才是真命天子。



【前晚7:15pm厚禮侍候】

■剛拍完劇回港的李彩華,即約同真命天子何遠恒回娘家,男方更帶齊蛋糕與禮物而來。



【有傾有講】

■身形高大的何遠恒與李彩華邊行邊雞啄唔斷。



【黐實上樓】

■兩人默契十足,一個開門一個殿後。



■李彩華的微博前年貼出的家庭大合照時已見何遠恒。

買禮送上門

前晚約七時十五分,本報發現Rain駕駛mini cooper停泊在大坑浣紗街停車場,約五分鐘後攞住Zoe蛋糕、一盒禮物的何遠恒就出現,當年跟古天樂、古巨基、劉愷威、吳家樂被無綫捧為「新五虎」的他,雖然外形高大但演技平平,捧極唔紅極速於娛樂圈消失,轉戰內地搞冷氣工程和瓷磚生意,現年屆三十九歲的他發福不少,面圓圓頸粗粗不復當年靚仔。

當何遠恒坐上車後,由Rain做柴可夫接載駛往南華會,Rain將座駕泊在停車場後,何遠恒再做阿四負責攞住一抽二拎的蛋糕和禮物,跟隨Rain到對面的嘉蘭閣寓所,據知該處是Rain於三年前以一千二百萬購入送給父母的單位,似乎何遠恒是特登返港跟女友父母提早拜年,繼去年底孖女友陪兩老到杜拜旅行後,前晚更登堂入室實行採外父外母政策碼實女友。



【晒情侶裝】

■李彩華與何遠恒大方將貼頭合照放上網。



【昨日5:00pm】

■李彩華約女友人嘆茶,更與朋友的BB玩唔停。

自爆多人追

昨午約五時許,Rain就撇甩男友約女友人在大坑high tea,母性大發的她幫友人𠱁囝囝,抱着小男孩坐大髀玩自拍,跟他goodbye kiss後才駕車返大坑名門香閨。記者致電Rain問是否跟何遠恒拍拖?她例牌否認:「唔係呀,因為細佬生日,咁佢嚟屋企食飯,叫佢買埋蛋糕,佢同我屋企人好熟,互相屋企人都識,好多朋友成日都去我屋企,媽咪識晒我啲朋友,媽咪煮嘢好味,成日都喺屋企聚會,噚晚都好多人。」父母是否認定何遠恒是女婿?她說:「嘩!未咁快呀,做朋友都要時間睇係咪真心朋友,講到咁遠。」

何遠恒是否符合她的擇偶條件?Rain笑說:「睇下啦,我不嬲咁多人追,都要睇下嘛,𠵱家有幾個人追。」情人節跟誰慶祝?她說:「冇呀,敏感日子唔會約人,約咗咪畀佢以為有機會。」

採訪、攝影:畢紹基、吳耀輝、潘冠恩、小米

鍾意就快D Share啦!