掃呢頁CODE去手機

2015年2月17日 星期二

富商(龍哥)熱烈追求 栢芝急需滋潤 口味突轉 栢芝,孫東海,龍哥,




【唔要0靚仔要穩重】富商熱烈追求 栢芝急需滋潤 口味突轉

2015-02-17 14:16:00



(資料圖片)(蘋果日報)

自從同謝霆鋒離婚後,栢芝獨力照顧兩子,密密返內地搵真銀,感情上一直都係「傳」有新歡,包括釗鋒@C AllStar、兩名內地80後作家公開示愛,其中有個叫做王延平,仲話係身家有成五億人仔,今年26歲,更有傳栢芝喺鋒菲復合後到日本旅遊散心,就係與王延平同行,男方仲曾經喺微博寫過封「給張栢芝的信」示愛添。(新聞連結: http://bit.ly/1v9ijoZ )

兜兜轉轉,依家最新版本就係話栢芝同47歲嘅內地隱形富商、人稱「龍哥」嘅內地娛圈猛人孫東海交往,內地報道指兩人不止同一別墅出入、「龍哥」更重手一擲6千萬人仔買豪宅冧栢芝。

《蘋果》向栢芝經理人余毓興求證栢芝戀情,佢就話:「栢芝嘅私人事我哋好少干涉,我都唔清楚,冇問感情事,但如果同呢個人拍拖,一定係開心嘅,我一定祝福佢。」據知栢芝係於內地認識「龍哥」,男方甫開始已展開熱烈追求,又對栢芝好好,令好耐冇正正經經拍過拖嘅栢芝亦被打動,因而開始發展。



現與內地娛圈猛人孫東海交往。



緋聞對象80後作家王延平。



張栢芝及前夫謝霆鋒。

鍾意就快D Share啦!