網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月20日 星期五

藝人似來似去清單 [忽然1周 - 1025] MW,



靚抽王

藝人似來似去清單

近日又有一堆藝人俾人話似另一堆藝人,我哋嘗試同大家分析吓,到底有乜似,有乜可以用嚟區分兩者嘅不同,等大家想尋仇都唔好點錯相吖嘛?







蔡思貝似木村拓哉

(發現者:杜汶澤)

阿澤呢名多口仔無啦啦睇大台話見到蔡思貝好熟口面,跟住喺臉書出文話佢似木村,佢都算好帶挈喇,蔡思貝即刻多咗見報機會!此外亦有網民指出,蔡思貝仲有啲似陳芷菁㖭!

有乜似:隻眼大,短頭髮,皮膚少少黑,臉尖,唇厚

有乜唔似:點講呢,木村一啲都唔似網上打機達人達哥,但係蔡小姐呢……網民話有啲似喎!(好似係)

盧巧音似何韻詩

(發現者:網民)

強國網民唔鍾意香港人成日話要民主,所以當正爭真普選嘅藝人係眼中釘。不過呢種咁易煽動嘅人通常都冇乜判斷力嘅,所以佢哋近日就將盧巧音當做何韻詩,正式點錯相……

有乜似:兩者都愛作中性打扮及老牛式低音唱腔,好少女歌手係咁嘅。

有乜唔似:正如有網民指出,何小姐今時今日返到大陸先講啦,點去中山演唱呀?冇知識都要有常識吖。

藝人相似清單

列表者:高登天后鄭列瓊(發現者:網民)

高登勁人瓊姐見到又有藝人似藝人事件出現,當然出嚟抽吓水,仲整理咗會令人搞錯嘅藝人清單。唔好問我,點解 OK仔同彭健新會咁似,亦唔好問我發脾氣嘅究竟係許志安定係杜德偉,更加唔好問我明道同阮經天係唔係同一個阿媽生,因為喺呢個咁似嘅情況下,我哋亂講都真係會有人信的。

人有相似

入得娛樂圈做藝人,最緊要有個性,如果有人話你似邊個邊個,通常都唔係乜嘢好事。不過凡事必有因,又唔見有人話劉華似曾志偉?

鍾意就快D Share啦!