網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月20日 星期五

蔡思貝姣攻 羅仲謙遭楊怡趕出屋 [忽然1周 - 1025] 蔡思貝,羅仲謙,楊怡,MW,



撻着「發電機」

羅仲謙與楊怡本已到談婚論嫁地步,但近日羅卻瞞着楊怡與「發電機」之稱的蔡思貝過電,姊弟戀感情備受考驗。

滾熱辣

蔡思貝姣攻 羅仲謙遭楊怡趕出屋

30歲羅仲謙向來花弗,近年終於俾楊怡收服,「入贅」將軍澳女方香閨,做隻深閨小綿羊。有傳二人今年 8月更會拉埋天窗,姊弟戀有望開花。

奈何男人天生食色性也。據知羅仲謙去年拍單車劇《衝線》期間,與新一代姣精蔡思貝過電,蔡更主動出手,向羅「抄牌」約食飯,片場又挨身挨勢,激到楊怡親自監場,後來更趕羅仲謙返大埔老家。直至近日羅才過完冷河返回女方家中。

以為雨過天青,可是近日劇集正值宣傳,羅、蔡愛火又重燃。據知每當出席活動時,蔡思貝均會借詞要羅做柴可夫接送。二人的親密行徑又傳到楊怡耳邊。今次楊怡堅嬲,發晦氣話「唔嫁」,再度趕羅仲謙出屋。










港姐出身的蔡思貝,出道僅一年已拍了四劇,更升呢在新劇《衝線》做女一。事業進取,對愛情亦極好勝。憑 23歲青春無敵本錢的蔡思貝,熱情主動,每次與合作男藝員例傳緋聞,無論小生奀星,一一通殺。早前更有傳她因緋聞過多,被舞蹈指導男友麥秋成狠飛,事後她仍否認戀情:「我從來都冇話過同佢拍拖喎!」大耍語言偽術。

台灣啜爆

去年尾劇組飛台灣十份拍談情戲,冇王管的羅仲謙,與蔡思貝咀得特別投入。

委屈爆喊

日前蔡思貝上阮兆祥主持的商台節目《 1圈圈》,暢談成「緋聞女王」的感想,她突然淚灑直播室否認戀情,狀甚委屈。

當楊怡冇到

作為 watt數十足的「發電廠」,蔡思貝絕非浪得虛名。本刊收到消息,她去年中拍《衝線》時雖然有溫家偉、周志文等觀音兵,但她卻睇中有女友的羅仲謙,戲裏戲外都黐到實。

一劇組人員透露:「 Sisley(蔡思貝)第一日開工就同啲男 partner抄晒牌。拍咗幾日,仲同監製、導演熟晒。記得有場廠景戲, Sisley同阿謙(羅仲謙)喺 office個 pantry細聲講大聲笑,個女嘅仲挨身挨勢。當時開緊工,好多人睇到,但佢都唔理。有個同佢 friend嘅女 PA提醒過佢,話阿謙有女友。不過 Sisley就話一日未婚一日都係單身。佢仲私下約過阿謙幾次食飯撐枱腳㖭!一隻手掌拍唔響,阿謙又冇避忌照去食飯。你咁做人哋咪以為你俾機會佢囉!」

蜜撐枱腳

拍《衝線》期間,蔡思貝不下一次約羅仲謙單獨撐枱腳,心野野的羅仲謙不避嫌應約,收到風的楊怡激到紮紮跳。

網上挑機

蔡思貝以主動見稱,拍劇期間,不時搵羅仲謙自拍,又放上微博,明剃楊怡眼眉。

踢出家門

楊怡得悉男友與蔡思貝偷偷食飯後,即踢他出家門,「分居」冷戰。

冷戰分居

男友心野野,在大台滿布線眼的楊怡,據知不久就從二五口中,得知男友與蔡思貝偷偷約會。為防男友出軌,她更試過入廠監場。該劇組人員續說:「嗰時阿謙開《衝線》,咁啱阿怡(楊怡)拍緊《天眼》,阿怡試過有幾次突擊過隔籬廠監場。有次佢明明冇通告,都特登揸車返去買消夜俾阿謙同劇組食,可能想宣示主權啩!」

據知楊怡事後向羅仲謙攤牌,原本在女方香閨住的羅仲謙,更被女友趕返大埔老家「守行為」。直至新年期間,楊怡對男友的觀察期屆滿,羅才可搬回將軍澳楊怡香閨。

羅仲謙年前遷入楊怡位於將軍澳首都寓所同居,但本刊連日發現只得楊怡單獨出入上址,男友則不見蹤影。

做司機車蔡思貝

其實楊怡和羅仲謙拍拖三年,一直有傳二人計劃今年結婚。可是,當初誠心向女友認錯的羅仲謙,近日趁劇集宣傳期,又故態復萌,單獨與蔡思貝見面,激到楊怡要煞停婚事。「阿謙嗰時俾阿怡𥄫實,都唔敢再同 Sisley聯絡。但最近套劇宣傳,佢同 Sisley又玩番埋一齊。阿謙本來喺大陸拍緊戲,都特登請假返嚟宣傳。因為同 Sisley喺套劇係情侶,所以成日被安排一齊做訪問。 Sisley大條道理叫阿謙車埋佢,仲有借口喺活動前約阿謙食完飯先開工㖭。呢次真係激到阿怡好嬲!兩個禮拜前阿怡同阿謙吵大鑊,話既然佢個心都未定,不如唔好結婚!」

據知楊怡今次不是發晦氣咁簡單,早前她更通知姊妹團取消婚約。日前本刊在二人的愛巢守候,連日未見二人出外「拍拖」,就連羅的蹤影亦不見,似乎已遷出楊家。

楊怡與羅仲謙婚事危危乎,至於介入二人之間的蔡思貝,日前卻在電台哭訴:「點解男女唔可以做朋友啫?拍劇三個月,大家相處三個月,唔會冇關係㗎嘛,唔會淨係同事。始終日對夜對,一定有感情基礎。大家年輕人,又一齊去台灣拍劇,做好朋友有幾難喎!」蔡思貝談緋聞講到大條道理,不過你想同人做好朋友,有冇問准人哋個女朋友先?

女友生日完婚

羅仲謙與楊怡三年前拍劇撻着,有傳二人已準備今年 8月 30日女友生日當天完婚,據知二人早前已着手籌備婚事,現在卻要煞停。

頻頻監場

楊怡得悉羅仲謙作反後,在男友拍《衝線》期間,頻頻探班監場。早前她與陳展鵬在中環拍外景時,撞正蔡思貝、羅仲謙和沈震軒在隔籬街拍單車劇。據知楊怡當時即走過去打招呼,乘機宣示主權。

自拍賣萌

港姐出身的蔡思貝,經常在微博 post賣萌自拍樣,對自己樣貌充滿信心。

緋聞電話簿咁厚

自稱鬼妹仔性格的蔡思貝,逢仔不拒,雖有緋聞舞指男友麥秋成,依然有本事令身邊所有男士無一幸免被姣電,新一代「發電機」捨你其誰!

周志文

去年尾,蔡思貝與「大孖」周志文在台灣拍外景後被指撻着,之後二人公然在九龍城拖着對方找地方食糖水,纏綿到凌晨兩點才離開!

溫家偉

蔡思貝平時與大隻仔貼身玩到癲,前排又被撞破與大隻仔飲茶後,由男方接載下離開。

崔建邦

去年與崔建邦主持《瘋狂下水禮》時,有指蔡扮柔弱要男方在旁指導,電到對方暈得一陣陣。

沈震軒

拍《衝線》期間,蔡思貝試過趁未埋位時向沈震軒擘髀,搔首弄姿吸引對方注意,姣味十足!

鄭俊弘

早前與鄭俊弘拍廣告時,被爆主動追男方,頻頻借捧場及探班冧對方。去年她為擔任巫啟賢個唱嘉賓的鄭俊弘打氣之餘,兩人又孖住去睇蘇打綠演唱會。

姊弟戀 冇好結果

圈中有不少人都愛玩「姊弟戀」,但大部分都因第三者介入而被迫斬纜。後生仔始終未玩夠,難拒引誘!

邵美琪兩度被 hurt

邵美琪與鄭伊健拍拖 7年,男方曾公開表示「照顧邵美琪一生一世」,可惜二人不敵 7年之癢,於 99年因梁詠琪介入而分手。

邵之後又戀上小自己十年的法籍港男施祖男,可惜男方一再偷食,令 50歲邵美琪決心斬纜。兩段「姊弟戀」令她賠上大半生青春。

胡杏兒 輸俾大胸女

黃宗澤和大自己一歲的胡杏兒拍拖長達 8年,一度去到談婚論嫁的地步。可惜花心底的黃宗澤死性不改,趁胡在內地拍劇,搭上擁 34E大陸女演員柳岩,令杏兒終於心死。

王菲 遭霆鋒背叛

王菲與小自己 11歲的謝霆鋒拍拖,可惜霆鋒之後與張栢芝撻着,王菲忍痛提出分手。直至去年鋒菲世紀復合,這段「姊弟戀」能否開花結果,真是要放長雙眼睇落去!

鍾意就快D Share啦!