網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月3日 星期五

日本最美公主 佳子自我奔放 [忽然1周 - 1027] MW,



20歲成年

出外埠

日本最美公主 佳子自我奔放

日本有「超萌公主」美譽嘅日本秋篠宮親王第二女佳子公主,舊年年尾( 12月 29曰)生日亮相後,因樣靚兼清純可愛成為全球網絡大熱人物,更俾一眾宅男封為「女神」。







不過咪睇佳子公主表面好乖女,查實佢都有硬頸一面㗎。 14年,新思想嘅佳子認為學習院大學(皇室及貴族子女首選)仍流於古老教法,已不合時宜,二話不說擅自退學而改讀國際基督教大學(此事曾喺皇室掀起軒然大波)。我行我素嘅佳子一於好少理,今年 1月已正式入學㖭。據講活潑嘅佳子仲會加入大學游泳部,消息一出,除咗網絡一眾男粉絲外,學校嘅男生亦話等住睇佳子着比堅尼游水喎。嚇到日本皇室嗱嗱臨發出聲明話,「希望粉絲不要做出過分迷戀舉動,以免影響佳子」喎﹗

見到佳子咁得人追捧,再睇番我哋香港特首 689個女,不由嘆句﹕家教真係好重要㗎﹗

佳子 8歲時,跟家姐真子公主、爸爸秋篠宮親王文仁(即日本天王明仁第二仔)、媽媽紀子合影。睇真啲,佳子細細個已經係美人胚子。於 20歲生日禮當日(大圖),喺名貴珠寶襯托下,更明艷照人。

佳子本月初訪問岡山縣時,因俾傳媒報道佢身穿嘅套裝係價值港幣約 66,000元嘅 Chanel,遭網友狂批佢「奢侈」、「浪費公帑」。但雜誌《女性 seven》查證,呢套係普通套裝啫。

黑白皆宜

早前,佳子參拜伊勢宮,一襲全白長大衣,非常優雅;之後再以黑色長及腳眼大衣到傳說首位天皇——神武天皇陵,報告自己已成年。無論黑或白,對佳子嚟講,一樣清秀可愛。

唔講唔知, 20歲嘅佳子,其實同一般 18、 22女仔一樣,熱衷於 K-pop,睇佢都跳得有板有眼。

鍾意就快D Share啦!