網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月3日 星期五

電動馬桶密碼鎖 揭誠哥專用修禪寶物 政治時事,



其他影片:>>






由誠哥旗下基金會捐款15億興建嘅大埔慈山寺,呢個月中終於開放俾公眾。上星期寺方帶記者入去參觀,公眾將焦點放喺成間寺設備最好嘅「防彈禪修房」,強調保安可以有幾森嚴。記者着眼小處,都有唔少發現,可能反映誠哥嘅特別要求。

呢間傳

聞中俾誠哥專享嘅禪修房外貌實而不華,不過廁所個馬桶吸引咗記者注意力,呢個馬桶無論係沖水、揭廁板等動作,都唔需要親手去做,撳個掣就得。呢個價值三萬幾四萬蚊嘅電動馬桶係呢間房獨有,同層其他僧寮都無咁嘅設備。

書枱嘅櫃桶亦有奇妙之處,棄用普通鎖匙嘅鎖頭,改用藏於枱面下嘅電子密碼鎖;電話亦都有三部,其中一部係接駁LAN線嘅IP專線電話。唔通誠哥入到嚟靜修都要聯絡公司?當然,固網電話梗係用番和記環球電訊。

慈山寺秘書長倪啟瑞話,房間無特定俾邊個人住。負責建築設計嘅何培斌教授解釋,電動馬桶而家好普遍,唔同設備係用嚟方便唔同嘅人,但點解得一間房有特別嘅設施就無解釋過喇。

攝影:鄒潔珊
鍾意就快D Share啦!