網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月3日 星期五

接騷吸金 嘉欣 BB有求必應 [忽然1周 - 1027] 嘉欣 BB,嘉欣,鍾嘉欣,MW,



嘉欣 BB擔任壓軸表演嘉賓,唱歌之外仲做埋頒獎嘉賓,咁就輕輕鬆鬆賺咗六位數。

媽咪姐

接騷吸金 嘉欣 BB有求必應

大台花旦小生買少見少,不過繼續選擇性捧人,有幸受力捧嘅日夜出現,其他嘅想見下都難呀!







形象乖爆嘅鍾嘉欣,比起「緋聞女王」蔡思貝的確少咗喺電視出現。不過佢睇得好開,之前仲公開講唔擔心後浪推前浪。梗係冇劇綁住,時間鬆動咗,搵真銀都易啲度期。依家嘉欣 BB密密接騷吸金。

上周五( 27日)佢去香港毛皮業協會周年晚宴,做壓軸表演嘉賓。只係出嚟唱咗兩首舊歌,就吸引大堆賓客走去台邊影相,氣氛鬼咁好,之後佢仲幫手抽獎及同賓客 selfie。咁識做,唔怪得咁得人鍾意

壓軸出場嘅嘉欣 BB,唱唱下歌突然彎低身俾賓客影相,襟撈先長做長有嘛!

鍾意就快D Share啦!