掃呢頁CODE去手機

2015年4月29日 星期三

天明家蔚又添丁 7磅11犀脷B報到 家蔚,周家蔚,



圈中模範夫婦洪天明與周家蔚兩年抱兩,繼誕下大仔後,昨日家蔚再為洪家誕下男丁JT,再度榮升爸爸的天明接受本報訪問時坦言母子健康。而爺爺洪金寶興奮表示JT重七磅十一安士及似足自己!

周家蔚為洪天明再誕一子,可喜可賀!

JT瞇埋眼仔兼玩伸脷,在微博跟大家Say Hi!

洪金寶笑言孫仔似他!

恭喜!恭喜!洪天明與周家蔚細仔出世喇!家蔚繼2013年為洪家誕下大仔洪大仁(TJ)後,兩年抱兩,昨日在養和醫院開刀誕下重七磅十一安士的細仔JT,為洪家再添一名新成員!再度做爸爸的天明難掩興奮心情,在微博宣布喜訊及上載細仔照片,相中的JT瞇眼伸脷,可愛到爆!

爺爺洪金寶:都係似我

昨日天明向本報表示母子平安,明日出席活動時會跟大家再度分享喜悅:「媽媽(家蔚)同BB都好健康,媽媽就攰啲,想畀啲時間佢休息,三十號我會出席活動再同大家講!」他又在微博代JT說希望快點回家,寫道:「Hi all!大家好!我是JT.今天來到這個世界,請睇住細佬。……母子平安,大家請放心。好想快啲返屋企見哥哥。多謝大家的關心。Love You all。」相中所見,細仔似乎深得洪家優良遺傳,樣子與TJ一樣似足爺爺洪金寶,難怪本報昨日向洪金寶道賀時,他笑指BB似足自己:「都係似我,重七磅十一安士,差唔多八磅!」

改名「大義」被否決

對於JT改中文名一事,身為媽媽的家蔚笑言想改名為「大義」,不過遭否決。而日前播出的無綫節目《最佳男主角》中,洪金寶自爆為TJ改中文名,笑言「大仁」諧音似「大人」,甚有霸氣:「第時佢返學或者做嘢,啲人叫佢大仁,就好似叫佢大人咁!」但當時天明表示不太喜歡,曾要求過改名,他說:「我問老竇有冇得改過第二個名,佢就話不如叫大爺咁我就話算今次第二個仔個名,我就自己諗,因為老竇諗咗幾個,不過我都唔係幾接受到。」

周家蔚為洪天明再誕一子,可喜可賀!

JT瞇埋眼仔兼玩伸脷,在微博跟大家Say Hi!

洪金寶笑言孫仔似他!

鍾意就快D Share啦!