網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月1日 星期三

鄭中基老婆升呢闊太 [FACE - 410] 中基,鄭中基,MF,



當日余思敏拖住 Emma快步行入大廈,平日 Emma都喺媽媽微博出鏡率甚高㗎啦,重點係余思敏兩母女出入有司機有豪華七人車接送,鄭公子真係好錫佢哋喎!

全知言

鄭中基老婆升呢闊太

今年 2月,鄭中基再做老豆,老婆余思敏幫佢生咗個女!

雖然當年鄭中基同阿 Sa離婚無幾耐就同余思敏有咗 Emma,不過事隔多年,余思敏同鄭中基已有兩個小朋友喇!阿 Sa要加油網上圖片

前週五( 20日),余思敏坐完月,帶住就快 4歲嘅大女 Emma喺中環出現,不過兩母女有豪華 7人車兼司機接送,鄭太上咗幢大廈 30分鐘唔夠就落樓走人,全知言睇番水牌,余思敏好大機會帶 Emma嚟報名學課外活動。 Emma 3歲幾,係時候學多啲嘢,家陣啲幼稚園要求好高㗎!全知言睇余思敏當日個排場,好有闊太 feel囉!

鍾意就快D Share啦!