網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月22日 星期三

睇路呀! 丁蟹又出山啦! [FACE - 413] 丁蟹,秋官,鄭少秋,MF,



全知言

睇路呀! 丁蟹又出山

港股連日升幅強勁,人人爭住入市乘機撈番筆!不過大家咪開心得太早,事關大台宣布本週一開始重播經典劇《大時代》,「丁蟹效應」次次準,唔少股民都有怨言㗎!全知言今個星期就問咗唔少藝人,最鍾意《大時代》邊個角色兼最難忘邊一幕,大部分答案都係離唔開「丁蟹」兩個字;至於阿澤仲話因為丁蟹一句:「我有殺人,但我冇罪!」對佢最深影響喎!

杜汶澤 秋官演技「癲瘋」

我主題曲都識唱,「滔滔的感觸…」,至於最鍾意嗰個就梗係丁蟹秋官嘅演技已經去到「癲瘋」,尤其係法庭嗰幕對我啟示好大,「我有殺人,但我冇罪!」,呢一句嘢對我本人一生影響好大,導致我成日「瀨嘢」!代入我嗰度,就係做乜嘢都好,我冇罪!我𠵱家講番都爭啲想喊出嚟!

鄭少秋演嘅丁蟹,一句「我有殺人,但我冇罪」超經典。電視畫面

李逸朗 方展博有超能力

《大時代》係細個時候睇過,印象唔係好深,記得劉青雲係演方展博,方展博會攞啲汽水罐定雜物砌個三角形定金字塔,成日都會呆望嗰堆嘢,之後就會預知股市係升定跌,呢一幕好深刻,好似有超能力咁。

劉青雲演方展博,最終鬥贏丁蟹間接令佢跳樓自殺。電視畫面

林二汶 掟仔落街好勁

我睇《大時代》嘅時候就仲係好細個( 9歲),最經典就有劉青雲同郭藹明,兩個都係我好喜歡嘅演員,唔知係咪呢套戲而兩個走埋一齊,對我嚟講最經典都係有呢對情侶喺度。印象最深刻嗰幕就係丁蟹將四個仔逐個推落街,我細個睇就唔明,但大個諗番就覺得呢個橋段真係好勁!

《大時代》除咗郭藹明外,連李麗珍都有份演。電視畫面

林家棟 慳妹好鬼慳

我鍾意丁蟹同「慳妹」,「慳妹」真係好鬼慳囉!丁蟹成日自說自話,講嘅嘢就係真理。印象最深嗰場(跳樓嗰幕),自己冇份拍但喺現場(當年戲中做聯交所職員),嗰陣趕廠期,三十六個鐘冇出過錄影棚,我未見過啲經理、高層會買早餐畀我哋食,嗰陣開廠開咗三十個鐘,去厠所都要申請。咁趕係因為我哋拍完廠景後,丁蟹連埋嗰四個仔就要出去拍跳樓戲,所以印象非常深刻,睇番出嚟效果都好震撼!

周慧敏飾演的慳妹又係另一經典。電視畫面

卓韻芝 全港睇跳樓

我好鍾意《大時代》!細個已經睇到目定口呆,最記得嗰個一定係「慳妹」!好記得佢嘅一舉一動,電視見到周慧敏真係一件好重要嘅回憶!同埋方展博,方展博就係青雲哥哥,佢演出嚟嘅角色好似從來都未係電視見過。最難忘一幕就係丁蟹跳樓,呢個係全香港人嘅共同回憶!因為喺電視出現電影感畫面係好勁,感覺到好似係全香港靜咗落嚟睇嗰幕咁!

電視畫面

街坊回憶《大時代》對白記到今日

一班街坊都對《大時代》嘅丁蟹念念不忘,印象最深刻一幕亦離唔開天台掟仔落街,愈重口味就愈多人記得!

傑:我最鍾意《大時代》嘅丁蟹,印象最深刻就係丁蟹喺天台推仔落樓嗰幕。

Sundy:我最鍾意《大時代》嘅劉青雲,同埋佢講過一句「相信自己可以創造歷史」。印象最深刻嗰幕係最後丁蟹同方展博喺股市對決,之前股市一直跌,五蟹集團預計一路跌就會賺好多錢,但去到中段時候股市就回升,嗰幕就好深刻。

Kat:我最鍾意鄭少秋嘅丁蟹角色,印象最深刻係佢天台掟仔落街嗰一幕。

知無不言 言無不盡 我係全知言

鍾意就快D Share啦!