網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月22日 星期三

轉做 YouTuber又翻身 甜筒輝:叫我改名同你死過! [FACE - 413] 甜筒輝,鄭文輝,MF,



甜筒輝立志做 YouTuber,去年參加咗「香港最強 Creator新秀戰 2014」拍片參賽,仲攞咗第 5名。

爆 Like王

轉做 YouTuber又翻身 甜筒輝:叫我改名同你死過!

由《喜劇之王》開始大家認識甜筒輝,自此甜筒輝就同周星馳永遠扯上關係,其實甜筒輝真名鄭文輝,十幾年嚟從事過電影編劇、傳媒等工作,同星爺嘅關係令佢經常有機會喺幕前演出,甜筒輝好老實咁答:「我接受唔到第二個代號!」

當然 37歲甜筒輝每次演出都好努力,又唔怕蝕底,最近同小花(譚杏藍)、恆仔拍 YouTube片《得唔得「假」?》,扮天使叫「甜筒 fighting」, 4日就超過 40萬點擊,真係咪當佢食甜筒!

F:你每次造型都好出位,其實你有冇底線?

喺《得唔得「假」?》入面,甜筒輝着上全白天使衫跳 K-Pop,帶小花譚杏藍穿越時空,騎騎呢呢已有 40幾萬點擊。

輝:扮女人我都 ok,其實冇乜底線可言,除非你叫我裸露喺《男人如衣服》裡面,我係底褲 model,呢個係我底線,露 pat pat應該難,因為唔靚!喺《喜劇之王》星爺叫過我除晒衫剩係披件嘢,呢度露晒兩點,嗰下我好唔願意,可能嗰時我年青啦,對裸露有啲抗拒,星爺見我面燶燶,就唔使我除喇!

F:鍾唔鍾意甜筒輝呢個稱號?

輝:我諗用一世,我好鍾意呢個名,我接受唔到第二個代號,夾硬改我都唔肯,我同你死過!其實呢個名唔係出自《喜劇之王》,係出自《十兄弟》,嗰時我做場記,實在太懵、太傻,啲人話我「 XX懵懵食甜筒」,就叫我甜筒輝,但我覺得呢個名幾可愛。星爺拍《大內密探零零發》時我去探班,佢叫我做臨時場記,都係叫我輝哥咋,唔熟嘛;套戲開場嗰啲剪影,原本係星爺,但佢叫咗我代佢,係呀,要拎住把大關刀,好攰㗎!唔會佢做囉!

星爺搵甜筒輝喺《喜劇之王》飾演收數佬,甜筒輝覺得好啱自己:「我就係咁戇居嘛,星爺唔需要我做戲㗎,佢話做番自己得喇,你就係咁戇居!」

電影畫面

F:係咪要靠星爺至有作為?

喺《男人如衣服》內扮 model,仲要係內褲 model,已經係甜筒輝最底線喇!

電影畫面

輝:可以咁講,只要同星爺合作過,呢件事就永遠存在,我覺得係好事嚟,起碼出嚟做嘢都多個 icon吖!亦從來唔介意啲人諗起我就諗起星爺!我同星爺相處咗 3年,關係唔錯,冇同佢嗌過交或者駁佢嘴,佢亦有聽過我意見,喺《食神》瀨尿牛丸標水出嚟嗰下係我諗嘅,佢 buy咗,我係好開心!

F:點解會做埋 YouTuber?

甜筒輝每次拍完片都會畀 4歲囡囡睇,令囡囡都有興趣拍片,甜筒輝話考慮緊拍父女情,更話唔會反對囡囡入娛樂圈。

輝:我鍾意做編劇,將來想做電影導演。早前去咗做啲 social media嘅嘢,至接觸到 YouTube,嗰刻司徒夾帶、 Bomber我都唔知乜水,老闆話我要識吓呢啲 YouTuber喎,將來可能有合作,咁我開始睇佢哋,佢哋經常自編自導自演,我諗我都可以吖。同好多資深嘅 YouTuber傾過,開頭唔好諗錢先,燦哥(廖偉雄)教我,先做有興趣嘅嘢,做得好自然有人知道。𠵱家 YouTube界好多都係鍾意做導演嘅人,呢步係 step one!

鍾意就快D Share啦!