網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月8日 星期五

估佢唔到 邱淑貞同阿女感情咁鬼好 [忽然1周 - 1032] 邱淑貞,MW,



有冇家教,真係可以喺一啲細微行為就睇到。好似沈月,不單冇玩電話,仲乖乖咁任媽咪點餐,呢啲咪有家教囉!

媽咪姐

估佢唔到 邱淑貞同阿女感情咁鬼好

家陣媽咪姐行出街,睇見一個二個都係手機不離手,就算一家人同枱食飯全部人都係頭耷耷,不過原來都有例外嘅。








早兩日,媽咪姐見到豆斗同大女沈月去咗平民快餐店食 tea。本來阿女一坐低都係玩電話,不過只係玩咗好短時間就放低,開始同媽咪吹水,由未有嘢食到食完俾錢一直雞啄唔斷。唔知嘅,肯定以為佢哋係兩姊妹多過兩母女囉。

側面睇嘅邱淑貞,面口依然有輪廓,但背面呢,嘩,完全係虎背熊腰,同幾個月前佢參加大陸節目《一路上有你》(右圖)一比,肥咗兩個碼都唔止呀!

14歲嘅沈月生得都算高大,個樣又得到媽咪真傳,索女一名呀!

鍾意就快D Share啦!