網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月8日 星期五

裸女狂迷 闖Chris Brown屋偷食



美國男歌手Chris Brown一向負面新聞多多,更嫌襲參與打鬥事件。不過佢今次真係「受害者」啦。皆因日前,Chris間屋被女狂迷「爆開」,該女子更當正自己係主人,赤裸瞓係Chris張床度添!

話說Chris周三晚返到加州屋企嗰陣,發現門鎖被人爆開咗,佢入屋後發現啲衫散落一地,廚房牆上又俾人用噴漆噴咗「I love You」嘅字句,佢架車都遭殃,被寫上「Mrs Brown」同該女狂迷嘅名。最得人驚嘅係,Chris喺睡房度發現有一名裸女瞓咗係自己張床度!

Chris之後即刻影咗佢張相放上網,又話「我返到屋企發現個癲婆係我屋企,佢不但破門入屋,仲係我屋企煮飯食,佢掟晒我個女啲衫!佢仲喺我架車度寫埋佢個名添!雖然我愛我嘅粉絲,但今次真係太癲啦」。警方調查後話枱面有唔少食剩嘅食物,估計女狂迷已經逗留咗一段時間,依家控告佢盜竊同破壞罪。
鍾意就快D Share啦!