網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月8日 星期五

新手媽咪最好命 [忽然1周 - 1032] MW,



博出位

新手媽咪最好命

嚟緊呢個星期日( 10日)又到各位媽咪嘅大日子嘞,對於好多「初哥」媽咪,喺微博晒吓幸福就梗㗎但未做人父母嘅,一樣可以學阿佘,借人哋個 B嚟晒溫情!

梁詠琪 做嘢心掛掛

Gigi生完 Sofia未夠 3個月,就復出拍嘢,仲話自己拍嘢嘅時候無時無刻都掛住囡囡,睇怕老公 Sergio都就快冇碇企囉!

大 S 愛的宣言

大 S喺微博多謝囡囡玥兒「選擇當她的孩子」,呢個媽媽又靚又 sweet,如果有得揀,我都揀做你囡囡

范范 日晒夜晒

咩叫「有仔萬事足」,范范同老公黑人可以話你知。范范除咗喺微博炸版式咁 post孖仔啲可愛相之外,仲話連私人時間都唔使要,證明佢錫仔錫到燶。

佘詩曼 借仔晒命

已經 39歲嘅阿佘,睇嚟啲母性開始湧緊出嚟。自己膝下無兒,惟有做好姊妹周家蔚囝囝契媽過吓癮先,借埋人哋嘅 BB嚟晒吓幸福

鍾意就快D Share啦!