網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月8日 星期五

羅嘉良 Killer回歸 [忽然1周 - 1032] 羅嘉良,MW,



男人真係襟老啲! 52歲嘅羅嘉良,同細佢 12歲嘅太太蘇岩企埋一齊,依然好襯。

媽咪姐

羅嘉良 Killer回歸

多得《大時代》,大家不斷緬懷那些年嘅神劇,仲有嗰啲唔知去咗邊嘅男神! Yeah,媽咪姐啱啱就捕獲一個「失蹤人口」,周三( 6日)中午喺機場見到「師奶殺手」羅嘉良(撈家)同太太蘇岩返香港呀!皆因撈家將會擔任顧嘉煇演唱會嘉賓。年過半百嘅撈家仲 keep得唔錯,不愧為「師奶殺手」!







雖然撈家近年長居北京,但佢都有留意香港近日 hit爆嘅《大時代》,「我知呀,有上網睇,真係好好睇!可能依家冇呢啲劇同演員,以前啲劇本真係好。不過我都好耐冇睇過 TVB啲劇咯。」媽咪姐同撈家講《大》嘅收視好好,蘇岩即刻話:「咁幾時再播《創世紀》呀?」係噃,早幾年重播《創世紀》時,收視都唔錯㗎。都係嗰句,依家啲劇真係……撈家,你幾時返香港拍劇救市呀?

長居北京搵人仔嘅羅嘉良,難得返香港,推住 3大喼出閘,入面裝晒出騷嘅靚衫。

兩公婆仲紋咗個一模一樣嘅圖案喺腳眼位,低調晒恩愛。

99年嘅百集長劇《創世紀》,羅嘉良飾演大商家葉榮添,係人氣經典。 05年凌晨重播都有成 9點收視㗎!

鍾意就快D Share啦!