掃呢頁CODE去手機

2015年5月8日 星期五

《全力扣殺》開畫收76萬 每場平均票房勝《復仇者2》 全力扣殺,復仇者2,



【港產土炮贏!】《全力扣殺》開畫收76萬 每場平均票房勝《復仇者2》

2015-05-08 19:51:00



噚日開畫累積票房高達$759,661。

由郭子健同黃智享合作執導嘅電影《全力扣殺》,噚日就正式上映,而票房仲好好。噚日開畫單日票房高達$759,661,計埋優先場就合共收80萬,成績相當不俗。

雖然《全力扣殺》嘅上映場次只得180場,但以每場嘅平均票房計,仲高過《復仇者聯盟2》,電影團隊都好開心。

男主角鄭伊健就話會用行動表示支持,佢話:「會繼續去羽毛球場打多啲羽毛球做宣傳!」而林敏驄就話:「多謝支持!真係唔知點報答大家了;只希望院商可以加開更多戲院及場次,讓更多人可以看到這部電影。」

導演郭子健認為觀眾反應同享受這部電影比任何嘢都重要,《全力扣殺》係為觀眾而拍,而唔係為咗票房或者利益而拍,佢話:「睇完電影之後,希望大家看得開心之餘,又領會戲入面嘅一啲訊息就就仲好。」而另一位導演黃智亨表示一路走到今天這一步並唔容易,好多謝觀眾嘅支持。

鍾意就快D Share啦!