網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月11日 星期一

呂慧儀夫妻檔搵真銀 恨生囡囡叫「沙律」 呂慧儀,



呂慧儀與老公黃文迪齊拍纖體廣告,夫妻默契十足。

next 1/1 pre

郎才女貌!

next 1/1 pre

呂慧儀身材fit到爆。

next 1/1 pre

呂慧儀希望生多個女兒叫沙律,與兒子湊成「蟹籽沙律」。

next 1/1 pre

呂慧儀上圍big爆!

next 1/1 pre

呂慧儀與老公非常恩愛。

next 1/1 pre

有「長腳蟹」之稱的藝人呂慧儀去年誕下兒子「蟹籽」,近日修身成功復出工作,孖住老公黃文迪齊齊拍廣告,夫唱婦隨儲奶粉錢。是次夫妻檔擔任纖體代言人,酬勞有6位數,甚為可觀。已第四年擔任代言人的長腳蟹換上多套性感服裝,谷胸之餘又大騷長腿,身材fit爆,而黃文迪則展示操肌後成果。長腳蟹透露產後體重仍有增無減,她說:「因為餵人奶關係,一直修唔到身,而老公又要幫忙照顧,我哋兩個都肥咗唔少。(夫妻檔上陣酬勞更高?)好開心有6位數字,可以幫補奶粉錢。」

拍攝當天,兩人不時十指緊扣,大晒恩愛,長腳蟹甜笑說:「由拍拖到依家,我哋都係咁sweet!」提到二人會否再「造人」?她直言:「想生多個女,咁就可以囝囝叫蟹籽,囡囡叫沙律。」湊成一個「好」字,炮製一客「蟹籽沙律」來。

鍾意就快D Share啦!