網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月26日 星期五

大台+阿里巴巴=? [忽然1周 - 1039] MW,



靚抽王

大台+阿里巴巴=?

所謂創意,就係將兩樣九唔搭八嘅嘢撈埋一齊,成就一件極品。近日有消息指大陸企業——淘寶總公司阿里巴巴將會同大台合作,拍啲適合強國人睇嘅劇。本人覺得非常驚訝,呢件事大台其實已經做咗好多年,乜你哋唔知咩?佢連新聞都調度到啱你哋睇㗎喎!大家唔使驚,其實呢兩間大大大公司合作,係真係會有好多正嘢拍到出嚟,以下係我哋嘅建議:

劇集系列

唔使改圖都同馬雲一模一樣。

《咕嚕傳奇》——《魔戒》入面嘅角色咕嚕,佢嘅外形據說係搵馬雲嚟做藍本嘅。貴為原版咕嚕兼阿里巴巴嘅老闆,應該以馬雲為主角,拍番套《咕嚕傳奇》,講述咕嚕點樣俾魔戒折磨到變成咁嘅靚仔樣。

《淘寶風雲》、《淘寶天地》、《淘寶風暴》——呢 3套劇嘅內容,主要係圍繞爭產、家族鬥爭、三角戀等。而劇入面會充滿「淘寶公司」、「淘寶貨」、「淘寶蟹」、「淘寶水」、「淘寶烏龍茶」等等嘅植入式廣告,畫面將會非常豐富,唔會有冷場。

廣告雜誌

《淘寶易》——基本上同《宣傳易》一樣,不過主要係叫你買淘寶嘅嘢。當然佢唔會話你知淘到啲廢物返嚟應該點算。

綜藝節目

《淘寶獎門人》——都係嗰種獎門人笑哈哈玩嘉賓再帶多少意淫嘅遊戲節目。只有一點不同,就係獎品贊助全部都係淘寶貨,所以唔係贏咗攞獎,而係輸咗先有獎。

《馬雲時尚坊》/《馬雲飯局》——網上面成日睇到啲轉貼係「馬雲說 XXXXX」、「馬雲說 YYYYY」,好似馬雲咩都識,講咩都啱咁。咁不如參考友台嘅《慧珊時尚坊》,等睿智嘅馬雲教吓大家婦女心得,人善人欺天不欺嘅做人道理,同埋 CEO之道。另外亦應該參考《志雲飯局》,邀請城中名人上去同佢吹水,然後大家可能會發覺,馬雲其實冇乜嘢講。

免費創意

幫啲冇能力搞搞新意思嘅人度橋,係我哋聰明人嘅責任。

鍾意就快D Share啦!