網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月10日 星期三

窮小子洗心革面 張建聲:要攞番我嘅尊重 [FACE - 420 - 專訪] 張建聲,MF,



真人騷

窮小子洗心革面 張建聲:要攞番我嘅尊重

因為有空檔,我在訪問張建聲之前,先行登入公司圖片系統瀏覽他的資料相。

一看不得了, 100張裡有 95張是床照,電腦屏幕一片肉騰騰、火辣辣,不是《一路向西》裡嫖完再嫖,就是《壹獄壹世界》蹂躪緊朋友妻,出道五年,入型入格拍了五套三級片,簡單來說,這就是我對這個新演員的第一印象。

然後是在影樓裡,等到拍完戲從屯門趕到將軍澳工業邨的張建聲本人,我沒有想到會從這個電影裡的雞蟲口中,聽到這些年裡聽過最有志氣的一句話:「你 google張建聲嗰啲情慾劇照,我希望未來會由其他相蓋過。」

聽 32歲的張建聲說他的故事,我們用的是倒敍法:

又肥又瘦拍《壹獄》,狂吃再狂減不算甚麼,他說最煎熬的是停工一年賭一鋪,大有可能會輸光;做演員前是 model,那些年姿整到男人老狗落轉街都要化妝,谷肥自己做少年萬梓良?咪玩

入行前係職業蒲精,夜夜笙歌晚晚攬女,一夜情泛濫到一個程度,是睡醒不知道自己在哪一區誰的卧室裡,空虛到自己都覺得怕;最後是童年,他說着說着,哭了:「香港係福地,不過我哋屋企唔係幸福嘅一群。」父親爛賭,媽媽帶着兩兄弟躲到臨時陡置區,沒錢吃飯、米缸常吉,每天回家鎖匙孔擠進膠水、鐵閘被鎖、追債電話不停響:「我屋企百毒不侵,我拍咩都好,你哋點笑我都得,屋企人受得住就得喇。我行呢條路,有用力、有用心㗎,拍《壹獄壹世界》就係要攞番我嘅尊重。」

將近三十歲才找到興趣和人生目標,才找到能靠自己讓母親安享晚年的方法,也許這就是為甚麼拍每套戲、拍每場床戲,張建聲都會用盡力氣、肉緊到似萬梓良。不得不承認,第一印象真的不能代表所有,這一刻,我真心希望這個男生有一天,可以說到做到。

入行拍床戲,因為獵奇心重。

點解會做咗 model?

我細個屋企環境差,讀書又唔好,所以好早出嚟做嘢。做過跟車、裝修、文員、 sales,平時就爛玩到天昏地暗幾日唔使瞓,如是者玩到廿四、五歲,跟住朋友去咗澳洲 working holiday、喺女朋友屋企餐館送外賣,玩咗一年又見悶,諗諗下,不如返香港做 model。

憑咩會覺得自己可以做 model?

照下鏡,覺得自己個樣又唔係巖巖巉巉吖……又俾我喺落機嗰日就識咗個做 model嘅女朋友喎,咁就輾輾轉轉入咗行。做咗三年,玩票拍咗幾套戲,《囡囡》、《 3D蜜桃成熟時》,到拍完《肉蒲團》識咗蕭定一。

《囡囡》你嘅角色係?

叫……「囡囡」嗰啲,同冼色麗,係床戲嚟嘅。

第一套戲就係床戲,拍咗幾耐?酬勞幾多?

開咗一日工,大概六個鐘,一萬酬勞。第一次,當試一次,床唔床戲又冇所謂,我嘅獵奇心好重。唔試,我怕我會諗成世……果然係,做戲嘅癮撻着咗,就想越做越好。

一入行場場都係床戲,酬勞仲好可觀,會唔會好多人羨慕你?

好多人會覺得,你得我都得啦……講真,好辛苦,要承受好多嘢。真係埋牙要諗好多,要小心穿崩、要顧對手想法、又要幫個女仔遮,要顧嘅嘢太多,你淨係會諗點樣拍完場戲、唔好 NG,唔會諗 sex。

《囡囡》

《一路向西》

溝女一夜情,從來唔使愁!

講番轉頭,點解一返香港就可以識咗個 model女朋友?

當然係蒲啦……我嗰陣時真係好鍾意玩,行李都仲喺朋友架車、屋企都未返,就直接去咗蒲。

溝起女上嚟無往不利?

我覺得唔係話無往不利,係唔使愁……落去都係為咗玩,啱 feel就會去,開場白都慳番,可以好簡單:「你成日嚟㗎?」

咁你應該唔抗拒一夜情?

我以前係嘅……我承認,一個月梗有一、兩次,嗰個階段嘅價值觀好有問題。但係玩,都唔好似嗰個洋腸 David一樣咁冇品,試想像下第日你個女俾人咁影?收手啦,施主!

有女朋友都照玩?

戒唔甩㗎喇……已經成咗癮,我覺得我啲時間就應該攞嚟玩,嗰晚唔去係浪費時間。有生理因素又有心理因素,啱 channel嘅基本上嗰晚兩個人做乜都得……做嘅時候唔會諗女朋友,第二日會有小小內疚。

玩到幾多歲至厭?

玩到一個階段,一覺瞓醒,唔知呢張床係邊個女仔屋企……其實好空虛,問自己點解要做到咁。跟住又入咗行,賺嘅錢根本就唔夠我玩,可能玩到厭、可能冇工開,亦都因為爸爸嘅病……𠵱家再有人叫,我都唔會去。

𠵱家有冇女朋友?

有呀,拍咗四年拖,佢係 dancer,佢係一個肥豬,百二磅㗎成!哈哈……唔係鍾意,我對佢係愛。

跟住你咪好冇安全感?

冇㗎,開頭非常冇,佢鍾意我呢個人,但一啲都唔信我。明明去拍嘢,佢可能覺得我去咗玩……證明我俾佢嘅安全感有幾少。有時我都會諗起以前俾我傷害過嘅女仔,執嘢走嗰日,已經傷到喊都喊唔出。

香港係福地,但我唔係幸福嘅一群。

爸爸有咩病?

上年喉嚨生癌,佢揸中港車,唔係好理自己,成日嗌喉嚨痛,終於阿媽捉佢去驗,已經第四期……醫完又再復發,其實淨番時日唔多。我仲有個阿哥,同我性格係兩極,個個都覺得我又曳又冇用,哥哥就又乖又陽光,但係我哋兩個感情又好好喎,可能屋企環境唔好啦,冇錢買玩具,我哋成日自己用紙做玩具,乜都一齊玩。

揸中港車應該夠養家有餘,點解環境咁差?

因為爸爸爛賭囉……乜都賭!以前嫲嫲開生果鋪、屋企喺旺角有樓、阿哥幼稚園讀九龍塘㗎,輸到冇咗層樓、一晚輸咗兩架的士,成家避債避咗去陡置區,都仲係有人鎖大閘、唧膠水入門匙窿、屋企電話不停咁響,太細個唔識驚,但係識分冇啖好食,成日鼓油撈飯、公仔麵,米缸經常都吉。陡置區嗰度七層唐樓,住嘅全部都係社會最低層嘅人,隔籬屋道友咩人都有,阿媽就係咁每日揹我上七樓,對手仲要拎住米、拎住餸,日日趕住八點前沖晒涼食晒飯,因為每戶得嗰一個燈泡仔、夠鐘就會截電,成條走廊黑蜢蜢。沖涼冇熱水、廁所浴室都係共用,你諗下,阿媽一個女人仔住喺嗰啲地方,阿爸又為咗避債晚晚唔返屋企……有時我會諗,一夠大我就出去玩,因為太唔想返去、太唔鍾意個屋企。

有冇怨過爸爸?

阿哥好顧家,所以一直有啲嬲爸爸……我哋兩兄弟,點都要一人攬一個,阿哥唔睬爸爸咪我睬囉。𠵱家係我俾錢爸爸賭,一、兩百蚊俾佢玩下……佢做完手術切開咗聲帶,唔講得嘢要用小朋友畫板同我哋溝通,幾十歲人一身病、邊度都唔去得,仲要做化療咁辛苦,時日都唔多,咪俾佢玩下囉……你生得我出嚟,我點都要理佢。哥哥受咗太多苦,佢嬲爸爸都正常,雖然話香港地好幸福,但係我哋屬於唔幸福嘅一群,所以我做嘢特別盡,從來唔介意人哋話我拍三級片……你笑我?咁叻你去拍我行呢條路,有用力、有用心㗎,我拍呢套《壹獄壹世界》就係要攞番我嘅尊重。

拍《壹獄壹世界》前冇人尊重你?

唔會得到正常嘅尊重:又拍呢啲吖?你拍嚟拍去咪呢啲囉,搵你就啱喇!拍得幾好喎!……講係咁講,但有入場睇咩?冇囉!好彩,我屋企百毒不侵,我拍咩都好,我屋企人受得住就得喇。我以前咁爛玩,但係起碼入咗呢行,我阿媽見到佢換咗一個乖仔、一個好仔返嚟。但激情戲都拍夠喇,我想觀眾認識我,已經做到,你 google張建聲嗰啲情慾劇照,我希望未來會由其他相蓋過。

最難,係睇住人哋每日進步。

做演員,你嘅目標係?

拍多啲戲、多啲人睇我嘅戲囉!我都知呢行決定因素好多,係態度決定命運,有冇下過苦功人哋知。我想盡我能力賺多啲錢,買樓俾阿媽,可以嘅話再買層樓俾哥哥,我想佢哋唔使咁辛苦……我𠵱家自己使好少錢,又唔買衫、出街又唔化妝。

你以前化妝出街?

我以前好姿整㗎,做 modelling時日日出街都會化妝。所以拍《一路向西》時,導演好唔鍾意我,我哋返公司排戲幾個月,佢同啲同事就日日插我幾個月:「喂!唔係咁囉!你不如唔好撈」佢嘅 mean唔係言語,係俾我 feel到成班人都唔鍾意我,埋身吹下水、食支煙,都唔肯俾我入個圈……嗰幾個月呢班人好成功,去到尾聲我真係崩潰,仲化妝咩!頭都唔梳、戴住眼鏡、踢住拖、耷住頭返公司,就係嗰日,佢話就係要我呢個 feel。

《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》

《蘋果日報》圖片

為咗《壹獄》肥到二百磅,又肥又瘦最辛苦嘅地方係?

肥嘅時候要 set鬧鐘食麥記、減肥時肌肉痛到着衫都要人幫,呢啲唔算得乜嘢,最辛苦係我用嚟增肥嘅十個月乜都冇做過,睇住人哋日日 update動向開呢樣開嗰樣。老闆(蕭定一)好好,嗰十個月有生活費,我食乜都可以 claim,但個心理關口最難過,人哋進步緊時,我做緊嗰樣嘢並唔知道個結果會係點。

點解唔想再拍床戲?

我唔想再停留喺嗰個層次……

但床戲都有好多層㗎。

我咩層次都拍過喇,夠喇……我哋始終係亞洲人,我都仲想演其他戲。

拍過咁多戲,媽媽有冇入場睇過?

之前全部冇,直到《壹獄壹世界》,佢話平時都唔覺我肥到咁,佢話終於見到我似番個演員……嗰日係首映,哥哥陪阿媽入場睇,阿哥話全套戲阿媽都喺度微微笑。

《溝女不離三兄弟》

《 Delete愛人》

街坊劇場做《雷雨》

我自己聽到悶,亦都怕讀者睇到悶,文內省略了不少半路出家的張建聲如何靠觀察靠偷師靠煲碟自學進修演技的過程。

不過其中一節倒是值得一提,話說 12年拍完《一路向西》,張建聲十分不滿意自己的演出,走去參加牛池灣街坊劇場,晚晚群住班十幾歲到五十多歲的街坊排戲學戲。

試想像一下,從日蒲夜蒲落機第一件事就係蒲,到晚晚走去牛池灣文娛中心同班街坊排戲,呢個少年,有幾鍾意戲?有幾咁想進步?

鍾意就快D Share啦!