網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月10日 星期三

吳綺莉驚爆卓林鎅手 卓林,吳綺莉,吳卓林,



藝人吳綺莉(Elaine)與女兒吳卓林的關係一直備受關注,昨日Elaine驚爆發現女兒吳卓林「鎅手」,估計傷痕有二、三十道,愛女心切的她喊到眼腫,全程戴黑超遮眼!而卓林昨日如常返學,放學後更相約友人睇戲,心情未受事件影響,回家時她穿着長袖衫,似乎有意遮掩傷痕!

吳卓林

疑似「鎅痕」

吳綺莉獨自回家又再外出,神情緊張,手腕疑有「鎅痕」!

早前卓林手上曾出現疑似紅痕!(資料圖片)

吳綺莉視卓林為寶貝女,當然心痛女兒!

吳綺莉緊隨被追訪的卓林,兩母女齊齊急急腳入屋。

吳綺莉(Elaine)今年三月涉虐兒事件,女兒吳卓林曾經兩度離家出走,期間學校和社工一直密切跟進情況,上月23日,卓林完成瑞士遊學之旅返港,Elaine到機場接機,當時她表示與囡囡有好好溝通過,希望囡囡不要行差踏錯、返學正常!

不過,昨日中午Elaine到電台進行主持工作時,全程戴上太陽眼鏡,她原本表示只是因雙眼浮腫,追問下她才透露是因為發現女兒卓林「鎅手」,估計傷痕足足有二、三十道!Elaine說:「尋晚(即前晚)發現佢右手流血,佢已經搵嘢套住隻手唔想畀我見到,但睇到啲血滲出嚟,於是就問佢做咩要咁做,佢話係因為同學嘅問題,所以影響到佢。」愛女心切的Elaine表示非常難過:「做父母睇到自己小朋友受傷梗係心痛,隻手有成二、三十條傷痕,有啲傷口仲好深。」

外套遮傷痕

昨日卓林如常上學,約下午四時,她更新社交網站上載兩張電影票尾,表示與友人看電影,似乎心情未有受事件影響。下午五時許,Elaine完成電台工作後獨自駕車回家,當時見她神情緊張,手腕疑有「鎅痕」,她戴着黑超遮掩喊腫的雙眼,記者上前問及女兒情況,Elaine說:「OK啩,應該冇嘢嘅。」問到如何發現囡囡手?她就不願多提:「哎吔!唔講喇!唔好意思。」問到卓林會否回家?她認為女兒會回家,似乎對女兒表現有信心,Elaine亦承認有帶卓林看醫生。

至下午六時許,Elaine再度出門,原來是接看完電影的卓林回家,當卓林下車時,她以長袖外套遮掩手上傷痕,並拿着飲品回家,記者問到卓林手傷如何?她面帶微笑地說:「冇事!隻手冇點呀真係!」當記者邀請母女合照,卓林禮貌地婉拒,然後一支箭跑到家門前,隨後的Elaine亦急急步入家門。晚上七時許,一名女友人到訪Elaine家,隨後兩人外出到附近晚膳,Elaine亦表示會為女兒買外賣。

疑陪同學鎅手

Elaine強調女兒今次絕非因為感情和家庭問題「自殘」,過往她曾透露女兒與同學相處上出現問題,指卓林以前試過類似行為,但今次屬最嚴重:「我有同個女傾,叫佢以後唔好再咁樣,佢答我話會試吓,亦有同佢學校傾咗好耐,了解發生咩事。」據知,卓林今次「鎅手」,是因為一位與她感情要好的同學因事「手」,相信卓林可能是為朋友緣故而陪「手」。卓林日前曾經在社交網站上載雞尾酒飲品照片,又表示計劃與同學考試後踩單車。

吳卓林

疑似「鎅痕」

吳綺莉獨自回家又再外出,神情緊張,手腕疑有「鎅痕」!

早前卓林手上曾出現疑似紅痕!(資料圖片)

吳綺莉視卓林為寶貝女,當然心痛女兒!

吳綺莉緊隨被追訪的卓林,兩母女齊齊急急腳入屋。

鍾意就快D Share啦!