掃呢頁CODE去手機

2015年6月9日 星期二

Twins喪射濕男模 阿Sa恨反串演丁蟹 阿Sa,秋官,鄭少秋,丁蟹,Twins,蔡卓妍,



【冇着泳衣...】Twins喪射濕男模 阿Sa恨反串演丁蟹

2015-06-09 16:30:00



(攝影:馬建華)

炎炎夏日梗係要同陽光玩遊戲,Twins今日就去到淺水灣介紹一個夏日嘉年華,佢哋以水槍射濕男模特兒,又即興除鞋落水,跟一班模特兒喺水上足球場合照,阿嬌慘被男模特兒送波餅打中頭,佢即時還擊。

可惜佢哋地着Tee跟長褲裝束就被搶晒鏡,因大會仲邀請升Cup嘅顏子菲、姜麗文同JW,佢哋都各有睇頭,顏子菲當然係騷胸,姜麗文騷腰,而JW就騷「兩對胸」,原因JW個胸墊唔啱位,令心口出現兩對胸。

為何唔着泳衣現身活動,阿Sa笑指:「佢哋(指自己身材)怕醜,唔係隨便Say Hello。」今日阿Sa喺活動中全程戴超,佢解釋之前一晚睇《大時代》時,因為玲姐死而喊到眼腫;阿嬌指阿Sa早排最高峰時同時間追四套劇,而每次睇嗰套劇都想演劇中角色,阿Sa笑指自己從小已經愛煲劇,而《大時代》經已係睇第四次。

問到阿Sa想做《大時代》邊個角色?佢話:「佢哋每個角色都做得好好,冇得替代,若果要揀就反串做丁蟹。」當問佢有冇追看男友陳偉霆劇集,佢就低調指有時間先,都會有睇少少,佢仲自爆除了追劇,本身也是機迷不停打機,佢話:「連我媽咪都話我係網癮少女,最近我上網打機打到終於花錢去買武器過關,身邊好多工作人員都被我影響打埋一份。」



Twins今日齊齊戴超出席活動。



阿Sa穿長褲踢水



兩人拎住枝水槍





阿嬌中頭獎



Twins射濕男模





姜麗文露腰



JW都係露腰



顏子菲谷胸





哇...

鍾意就快D Share啦!