掃呢頁CODE去手機

2015年6月9日 星期二

全家出動到賀 偉仔笑唔停領法國勳章 偉仔,梁朝偉,



全家出動到賀 偉仔笑唔停領法國勳章



其他影片:>>






全家出動到賀 偉仔領法國勳章笑唔停

梁朝偉20歲投考藝訓班,至今33年的演藝生涯,獲獎無數,昨日偉仔於法國駐港領事官邸,獲頒法國藝術與文學軍官勳章(Officier),由太太劉嘉玲、母親、外母與一眾好友的陪同下接受勳章,令他開心笑唔停。嘉玲對丈夫領取如此崇高榮譽的勳章引以為傲,她更以「香港資產」來形容偉仔,希望大家加以保護。

為表揚對電影藝術的傑出成就,梁朝偉昨日於法國駐港領事官邸領取法國藝術與文學軍官勳章,他亦是首位獲此勳章的華人男演員。偉仔由太太劉嘉玲陪同下恩愛出席授勳典禮,偉仔的母親、外母、妹妹與妹夫等均有出席,而一眾好友包括沈嘉偉、邱淑貞、曾志偉、呂方及鍾鎮濤夫婦等亦出席支持好友授勳,晚上大家一同到灣仔君悅酒店,由偉仔請吃意大利菜慶祝。



【軍官勳章】■梁朝偉(右)昨日獲法國駐港澳總領事柏雅諾,頒發法國藝術與文學軍官勳章。



【深感榮幸】■偉仔昨獲頒勳章後,笑謂既開心又榮幸。



【欣賞勳章】



「與太太及家人分享」

昨日下午典禮儀式開始,偉仔獲法國駐港澳總領事柏雅諾授勳後,在台上以英語致謝辭:「這個榮譽要與我的太太及家人分享,謝謝!」之後偉仔接受訪問,提到感受,偉仔笑說:「好開心、好榮幸,呢個唔係只係對我,係對我之前拍過嘅香港電影嘅肯定,電影唔可以一個人拍,應該同之前合作過嘅人分享。」



【嘉玲錫錫】■偉仔獲太太劉嘉玲錫錫,她更拿着勳章細看。

本月27日便是偉仔的53歲生日,他表示還未有慶祝計劃,他說:「未諗去邊,𠵱家都未開工,準備緊新電影嘅前期工夫,因為要講國語,係一個南京發生嘅故事,等緊王大導(王家衛)嘅劇本,開始要搵老師練國語,熟咗先至拍會好玩啲,冇咁大包袱,希望一開工唔好停,兩個月拍晒。」問到是否預多點時間?偉仔說:「今次係第二個導演拍嘅,所以唔係好擔心。之前拍過好多drama都好沉重,今年會拍三部戲,都係喜劇,一部南京嘅愛情喜劇,第二部係動作喜劇,第三部推理喜劇,今年內會拍晒,三部電影題材我都鍾意,係一種緣份。」



【舉杯慶祝】■王家衛夫婦到法國領事官邸,大家舉杯祝賀偉仔。



【家人見證】■嘉玲與偉仔雙方的家人,均有出席支持授勳典禮。

嘉玲:我性取向正常

早前網上傳出嘉玲跟同性密友鄧霓儀經常走在一起,更指二人另築愛巢,問到偉仔有沒有影響心情?他說:「我哋幾十年,乜嘢風浪未見過?」嘉玲昨日以全黑色連身裙的高貴打扮,與偉仔的全黑西裝襯到絕亮相,嘉玲更在場吻賀偉仔,她說:「好開心!我同你哋一樣。」雙喜臨門?她說:「嗰個(封舞台劇后)已經係一個月前攞。今次好開心,身為香港人,唔係屋企人,有個咁傑出嘅人,對中國、法國藝術得到認同同貢獻,覺得好驕傲。呢個獎係終身嘅榮譽,香港呢啲資產,要好好地去保護。」

提到因同性好友鄧霓儀過從甚蜜,傳出婚姻亮起紅燈,嘉玲說:「傳都傳個make sense。」會否影響與鄧霓儀關係?她說:「我暫時性取向正常,因為明天唔知發生乜事㗎嘛。」

採訪:溫敏芝

攝影:仇志德



【新紮師兄】■「發福高佬泉」呂方賀杰佬梁朝偉,偉仔至今仍弗爆。



【老友力撐】■鍾鎮濤與太太范姜昨晚到君悅,出席偉仔授勳派對。

鍾意就快D Share啦!