掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

歌手咪嘴進化屎 [忽然1周 - 1040] MW,



靚抽王

歌手咪嘴進化屎

「咪嘴」——即係歌手唱 live時唔係用真聲,而係播音樂夾口形。無可否認,如果逼你去聽阿姐唱現場「經過那些年」,你為咗自保,可能真係寧願聽佢咪嘴。不過對一個專業歌手嚟講,唱現場梗係要好似陳奕迅喺今屆金曲獎咁,連唱 26首歌,唱到網上廣傳,歌手叫好之但係,以前咪嘴呢,歌手俾人鬧;依家呢,就係歌手鬧人,唔信?睇番呢幾年嘅紀錄:







2015年

事件:吳若希( Jinny)出席節目《明愛暖萬心》獻唱《武則天》片尾曲〈眼淚的秘密〉被發現咪嘴。

外間評論:被網民指「違反歌手道德」、「欺騙台下觀眾」。本來唔出聲應該冇事,但係吳若希竟然喺 Instagram回應,話啲人「唔知頭唔知路」,似乎暗指自己病緊所以先要咪嘴。結果?結果當然係俾人鬧多幾錢重,再抽多幾次水囉!

2011年

事件:林峯演唱會,被指跳舞唱歌時咪嘴。

外間評論:高登有巴打指林峯跳舞時咪嘴,不過眾網民反應不大,似乎認為林腥咪嘴同馬騮食蕉一樣咁正常。

2010年

事件:王菲喺《 2010年央視春節晚會》獻唱,被質疑咪嘴。

外間評論:有網民認為片段入面嘅音樂同王菲口形唔夾,而且整個過程冇一個觀眾席鏡頭。不過亦有人認為只係王菲唱得太完美,令人難以相信係唱 live啫。

2009年

事件:棒棒堂喺香港舉行演唱會,爆出咪嘴疑雲。

外間評論:一向敢言嘅黃貫中話棒棒堂係「專業咪嘴」,仲話「三年後你仲喺圈中先同我講」。最後俾棒棒堂粉絲喺網上攻擊,更重要係,之後棒棒堂果然解散。

進化屎

萬物都有進化軌跡,藝人如是,惡搞如是!

鍾意就快D Share啦!