掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

鍾麗緹開通姊弟戀張倫碩:yes! 張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,

鍾麗緹與張倫碩爆出姊弟戀,她大方坐在男友大髀影相,十分甜蜜。

鍾麗緹開通姊弟戀張倫碩:yes!

現年45歲的「性感女神」鍾麗緹(Christy)經歷過兩段婚姻兼是三女之母,依然魅力逼人,早前有傳她撻着33歲內地男星張倫碩,疑二人拍檔演出大陸真人騷節目《如果愛》時戲假情真擦出愛花火,昨日兩人在港會見傳媒,男方say yes認拍拖,Christy亦對張倫碩讚不絕口,無懼年齡逆差共譜姊弟戀,勇敢地愛!

鍾麗緹曾兩度結婚,1998年下嫁外籍丈夫Glen Ross,育有一女,但於2002年離婚,翌年下嫁台灣音樂人嚴錚,並誕下兩女,惜於2011年異離。雖然兩度婚姻失敗,未有打擊Christy對愛情的追求,最近她與80後嫩男張倫碩傳緋聞,因他倆合作真人騷節目《如果愛》日久生情,上月初更被本報拍到在港穿情侶裝蜜遊山頂。

「碩緹戀」好夾

昨日Christy與張倫碩在港會見傳媒,大方確認戀人關係,期間不時眉目傳情,拍照時有默契兼常有親密肢體接觸。Christy對於年紀比她細十二年的張倫碩讚賞有加,指他充滿陽光氣息及幽默感:「我同佢好夾,大家都鍾意運動同賽車,好合拍。」對於兩人年齡上的差異,她不認為是問題:「愛情係冇任何界限,無關年紀同國籍差異,最重要係夾。」間接承認「碩緹戀」。

6月遊山頂 <br>鍾麗緹與張倫碩上月初被本報拍得蜜遊山頂。
  • 6月遊山頂

    鍾麗緹與張倫碩上月初被本報拍得蜜遊山頂。
昨日摸面珠
  • 昨日摸面珠
甜蜜拖手
  • 甜蜜拖手

有細路才懂愛

提到有網友質疑三女之母兼45歲的Christy與張倫碩年紀差距大,是否合適拍這類求愛節目?她捍衞愛情說:「唔明點解咁睇,任何年紀,就算結咗婚都需要愛情,點解40幾歲(女人)要襯個60幾歲(男人)先適合?年齡唔重要,最重要係兩個人係咪相愛同溝通到。」還自爆張倫碩與三名女兒相處融洽,張倫碩亦愛屋及烏地說:「我係獨子,對小朋友冇乜特別愛好,但同佢嘅小朋友相處過後,好鍾意佢哋,佢哋好易氹。」

Christy亦甜絲絲的大讚男友「真心又貼心」,當問到張倫碩對Christy是否真心?他公開表態:「Yes,Christy係完美女人,有小朋友先會懂得點去愛。我哋有年紀差距,大家適應就OK,反而重要係咪彼此相愛,年紀同愛冇關,愛係感覺。」

感謝上天安排

Christy感激上天安排有機會拍攝該節目而遇上張倫碩,問及二人的拍拖情況?她害羞地說:「你睇我個節目,就會感受到係真定假。(會否再婚?)要等上天安排,愛情對我好重要,我唔會為過去經歷而放棄去尋真愛。」今次參加真人騷,更令她反思愛情:「我以前對愛情義無反顧,不停為對方付出,但經過錄影過程,發現生活好漫長,夾先係最重要,我依然相信愛係好簡單,今次好難得有個男仔同我想法一致。我雖然係個單親媽媽,但無礙我對愛嘅追求。」兩人稍後會為節目到澳門取景,並挑戰笨豬跳,張倫碩指Christy畏高,她即說:「為愛就要勇敢。」兩人果然勇敢去愛!

文:名人組

張倫碩服裝:DORIAN HO HOMME

鍾意就快D Share啦!