網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月17日 星期五

港姐麥明詩、龐卓欣識揀朋友 [忽然1周 - 1042] 麥明詩,龐卓欣,港姐,MW,



麥明詩(左)同陳靜儀(右)去咗東京鐵塔睇風景,仲猛咁 selfie。

媽咪姐

港姐麥明詩、龐卓欣識揀朋友

選得港姐不嬲都多是非,上星期去完日本集訓,就傳出「十優港姐」麥明詩同佢嘅女拔同學龐卓欣齊齊被孤立。但係媽咪姐睇佢哋放上去 Instagram啲相,就真相大白。

與其話佢哋被孤立,不如話係專揀冇威脅嘅佳麗做 friend!睇佢哋喺日本,都係孖住「不雅牀照」嘅 10號陳靜儀,得閒合照擺上網就唔使俾人話係獨狐精

選美都要食飯,麥明詩同龐卓欣就揀 9號郭嘉文(左一)、仲有 12號朱嘉莉(右一)同枱喇。佢哋仲爆飯後遇到癡漢跟蹤㖭!

麥明詩話每日瞓得 5個鐘。所以上機返香港即瞓,但為保持儀態,攞頭髮遮樣。

轉頭陳靜儀(左)就同龐卓欣(右)一齊坐,龐卓欣仲讚佢「照亮自己嘅一天」。

俾人話冇朋友,龐卓欣(左二)一落機即去舊公司探同事,仲話想買衫㖭。

鍾意就快D Share啦!