掃呢頁CODE去手機

2015年7月23日 星期四

進軍飲食 賣車落本 高鈞賢開居酒屋 [壹週刊 - 1324] 高鈞賢,M1,



返香港親自督工,高鈞賢跟裝修工人一樣背心上陣。

探熱針

進軍飲食 賣車落本 高鈞賢開居酒屋

去年離開無綫後,高鈞賢返內地拍劇,一集劇酬已抵得上大台月薪。搵到錢,但為了進軍飲食界在荔枝角開居酒屋,圓多年心願,他寧願放棄心頭好,將波子戰車變賣套現。新店正在裝修,高鈞賢返港睇場落手換燈膽,親力親為。

親自督工

離開大台只有短短九個月時間,簽了內地經理人公司的高鈞賢,已接拍兩部大陸劇,劇酬每集二萬人仔,拍一集已幾近以往在大台二萬五月薪,加上商演真人騷登台,十分和味。

北上發展有錢途,有投資開車房的高鈞賢最近再同朋友夾份在荔枝角開居酒屋,玩多瓣。

專程由內地返港睇裝修的高鈞賢,日前一身背心開工 look落鋪監場,由後門鐵閘到天花燈飾逐一檢查,又不時同裝修師傅討論研究,甚至落手落腳換電燈膽,事事上心。

上週三,高鈞賢跟工人傾完一輪後,又親自換燈膽,由於天氣太熱,他食住雪條開工。

去年,在大台冇乜工開,高鈞賢也有在朋友車行打工幫手,他更放下身段出外買外賣,跟同事齊齊捱飯盒。

三年後結婚

對於進軍飲食界,高鈞賢說:「而家喺內地發展幾 OK,收入唔錯,但做娛樂始終唔穩定,我想多方面發展。開居酒屋都係我多年夢想,因為本身喜歡同朋友去居酒屋食嘢,間鋪大約有一千呎,同朋友夾份,自己要攞六位數出嚟。我而家連架 Porsche(保時捷)都賣埋,要專心打理生意,唔好再花時間去玩,所以賣咗出去攞番啲錢好過。」

未來鋪晒路,高鈞賢亦計劃三年後同圈外女友 Chika拉埋天窗。

「我今年三十一歲,三年後係適合嘅時間去組織家庭,我已經認定女友係結婚對象,所以而家努力儲緊錢;婚後希望可以住近父母,方便照顧。」高鈞賢說。

在內地拍了《愛的婦產科 2》,近日劇集成為同時段冠軍,人氣因而提升。

離大台後,內地經理人即替他接了古裝劇《山海經之赤影傳說》,他演反派角色,戲份頗重。

05年奪香港先生冠軍入行,不過在大台九年,愈來愈少工作,更試過做路人甲大茄角色。

今年初趁空檔,他帶阿媽一齊做有線節目《帶阿媽去旅行》,母子倆同遊埃及。

視 Chika為結婚對象,他也不介意將親密拍拖照放 fb,大方公開戀情。

跟拍拖兩年的 Chika孖住賀葉翠翠婚宴。

走得好

大台出手低,不少藝人紛紛離巢自救,大部分出走後都發展不錯,活得比以前更好。

郭政鴻

月前「傾掂數」提前解約,即有內地製作公司開出年薪過百萬利誘郭政鴻加盟,大馬方面亦招手搵他拍劇,人工三級跳。

楊思琦

不滿大台欺壓,去年約滿走人的楊思琦中港密密搵,為有線主持清談節目《往事並不如煙》,接拍內地劇《暗戰危城》,連同登台、廣告,吸金超過 500萬,等如無綫多年人工。

鍾意就快D Share啦!