掃呢頁CODE去手機

2015年7月6日 星期一

寫真晒床照 陶枳樽等杏兒賜教 杏兒,陶枳樽,胡杏兒,



陶枳樽唔介意送寫真畀杏兒(紅圈小圖),仲話等佢賜教!

next 1/1 pre

陶枳樽有「翻版栢芝」之稱!

next 1/1 pre

陶枳樽今次打正其號變成「解放版栢芝」!

next 1/1 pre

陶枳樽大騷可愛嘅一面!

next 1/1 pre

陶枳樽澄清同Philip唔熟!

next 1/1 pre

陶枳樽大晒驕人身材!

next 1/1 pre

噴血

next 1/1 pre

好索!

next 1/1 pre

杏兒與男友Philip(資料圖片)

next 1/1 pre

蕊蕊(資料圖片)

next 1/1 pre

去年「寫真女王」蕊蕊推出寫真反應熱烈,但卻收山唔玩將「重任」交給組合HunterZ隊友陶枳樽(Crz),希望對方可以突圍而出!Crz因與女星張栢芝有幾分相似,數來都有「翻版栢芝」之稱,故出版商今年就打正其號,將Crz變成「解放版栢芝」,將栢芝十個電影經典造型,以性感重新去演繹。Crz寫真造型再度曝光,並將電影《我家有一隻河東獅》重新改造,露出三吋「事業線」,其後又化身「家居宅女」,穿上白色內衣的她,在床上翻來翻去,大騷美好身段兼驕人身材,再加上幾分嬌情,令宅男粉絲完全溶化。

被指介入杏兒Philip戀事

近日Crz被指介入與無綫當家花旦胡杏兒及圈外男友Philip Lee感情當中,而成為話題人物,報道指當日Crz與Philip齊齊夜蒲,而Philip又輕摸Crz手臂,態度十分親暱。當日杏兒已在網上挺身護愛郎,開聲表示一早已經知道此事,表示二人只是正常交談,過程更不到十秒。而Philip出席劉晨芝韓國餐廳活動時,煞有介事,沒有接受訪問的他,則迴避記者未有回答問題,便急急入場。

澄清同Philip唔熟

《東網》向Crz詢問與Philip關係一事,Crz坦言與Philip關係並不熟落,但就一早知對方是杏兒男友:「佢係我朋友嘅朋友,我連佢電話都無,我要澄清番我哋無親密行為,只係佢掂吓我手臂,嗰晚其實仲有其他朋友喺度,不過係無人影到。」問到今年推出寫真的她,會否送贈給予Philip及杏兒,Crz說:「如果我哋無誤會存在,喺朋友立場我絕對願意將我劣作送畀Philip留念。(咁會唔會送埋畀杏兒?)佢係我值得學習嘅前輩,加上佢係Philip女友,如果佢唔介意,我當然亦希望送畀佢,希望佢可以賜教。」

計劃拍嘢謝粉絲

而緋聞纏身的Crz,坦言將會為寫真宣造勢,而據知Crz寫真集反應甚佳,已收到不少的內部訂單,她將會報答粉絲支持:「依家忙緊錄音同拍電影,要同公司夾吓時間。如果反應理想,都會舉辦一個慶功宴,同時買兩本或以上寫真嘅朋友,就可以同我握手或錫我手背,入場粉絲都可以得到我親筆簽名相一張。」

鍾意就快D Share啦!