網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月19日 星期三

詩有永城1】唐詩詠上門拖地冧永城 唐詩詠,





其他影片:>>






洪永城同唐詩詠上年拍劇撻着,最近感情更上一層樓,係真係上埋樓嗰隻呀,唐詩詠登堂入室做埋阿四,冧到洪永城話:「當然佢係一個好好嘅女仔!」冧到要開聲,究竟唐詩詠有幾好?

7月30日,唐詩詠同洪永城喺西貢拍拖,咁啱就俾我哋撞到,有眼你睇,做柴可夫嘅竟然係女友唐詩詠。拍完拖,男友要開工拍劇,到夜晚洪永城收工,唐詩詠再揸車出動,送男友返屋企,體貼到呢!

呢啲都係前戲咋,事隔個幾禮拜,我哋見到唐詩詠自己摸上洪永城新居,當時洪永城唔喺屋企,咁即係唐詩詠已經有埋鎖匙啦。入到屋,熟晒架步嘅唐詩詠先先餵吓隻貓貓,跟住就攞把地拖出嚟拖地,十足阿四咁款。執完屋,男友都未收工,唐詩詠就自己閃人。

女友連阿四都甘心做埋,仲要係免費嘅添,洪永城執到洪永城冧到喺whatsapp同我哋講,話唐詩詠係一個可以分享生活、難能可貴嘅女仔。講到人哋咁好,咁就快手拉埋啦,打鐵趁熱呀。
鍾意就快D Share啦!