網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月19日 星期三

乜又係你?張繼聰同翠如「分手」後做警察 翠如,張繼聰,繼聰,黃翠如,



張繼聰表示同公司一早傾好拍《愛‧回家2》只會拍2個月,不過9月新劇又有佢份,到時又見到大家

next 1/1 pre

而翠如都係會拍兩個月。阿聰因為要返大陸拍戲,所以冇檔期!

next 1/1 pre

阿聰話冇理收視嘅嘢,但拍《愛‧回家2》時都好開心!

next 1/1 pre

新劇做貪污警察嘅佢,同《愛‧回家2》角色完全唔同!

next 1/1 pre

乜又係你呀?張生!不過,相信觀眾都鍾意見到你嘅!

next 1/1 pre

阿聰今次拍廣告,坦言酬勞好好!

next 1/1 pre

藝人張繼聰穿上鮮豔的粉紅色西裝為新代言的健康產品拍廣告,問到是次合作酬勞可觀?他笑言:「好好,令到身心靈都好好,身體好咗,財政又好咗。」對於有指《愛‧回家2》阿聰和黃翠如其實只是客串兩個月,他坦承一開始跟無綫洽談時都只是拍兩個月:「拍嗰陣TVB好好,因為我下個月要去內地拍電影,一早就知個期係咁,但TVB都好配合,我啲戲份上星期已經拍完,係一早計劃之內,翠如都係拍兩個月。」但他亦表示是次拍攝很開心,他跟翠如的感情線情節亦是處境劇罕有:「講我哋經歷一啲事之後會離開香港,同埋本身我哋係情侶,但之後要分手、打官司。不過拍劇嗰陣真係好有愛回家感覺,前輩好照顧我哋啲後輩。」

講到有指收視繼續不佳,有傳劇集會於半年後腰斬,對此阿聰表示聽過有這些傳言,自己沒有去考證:「不過我聽講收視都幾好,有21、22點都係average,不過都要多啲時間去pick up,始終觀眾對馬家有感情。」他又謂做演員無得擔心收視,因受不受歡迎要視乎很多因素:「不過我哋拍檔又開心,台前幕後又好用心做,我都當今次賺咗,唔會有壓力或擔子,同埋之前拍《愛‧回家2》啲時間都好舒服,呢兩個月係好愉快。」

最後,阿聰不忘為九月播放的新劇《收規華》宣傳:「感謝TVB不停畀機會,《愛·回家2》我嘅線完咗,九月就會播新劇。(唔怕觀眾睇厭你?)我唔怕呢啲嘢!我喺《收規華》係做個貪污警察,但最後會有改變,同《愛‧回家2》完全唔同角色。」

鍾意就快D Share啦!