網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月19日 星期三

食住張智霖 袁詠儀唔驚有個童顏老公 張智霖,袁詠儀,



袁詠儀唔怕人哋指老公張智霖愈嚟愈後生,因為張智霖其實仲緊張過靚靚,成日問住老婆去邊!

next 1/1 pre

霸氣靚靚食住Chilam,真係冇得頂!

next 1/1 pre

早前一家三口去美國度假嘅靚靚,透露阿仔魔童識得摺衫,又識推喼,覺得教育好成功!

next 1/1 pre

曬黑咗嘅靚靚,好似真係精神咗喎!

next 1/1 pre

靚靚愈嚟愈靚,Chilam都咪話唔驚!

next 1/1 pre

靚靚攬住廣告拍檔,唔知有冇諗住魔童呢?

next 1/1 pre

魔童準備開學了!(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人袁詠儀(靚靚)出席健康食品品牌活動,身為品牌的首位代言人,與五歳童星Marcus一同拍攝最新電視廣告。靚靚表示兒子張慕童(魔童)快將開學,早前就趁暑假假期一家三口到美國度假:「佢好早就放暑假,六月中就放,一路陪住佢開學,佢返學我就有番好多私人時間,我哋去咗美國兩個星期,我就做咗工人兩個星期!曬完返嚟,好多人話我黑咗同精神咗!」靚靚又指希望透過今趟旅行,可以訓練魔童更獨立:「我覺得好成功,至少會摺番自己啲衫落喼,好企理,自己執喼同推喼!但都係家長問題,但又唔怪得佢哋嘅,因為公公婆婆湊,孫係要嚟縱!」

靚靚其後自爆雖然外界不時大讚老公張智霖(Chilam)愈來愈後生,但自己並未感到壓力:「我都有我嘅市場,佢成日都問我去邊,緊張過我!我成日同朋友講笑,畀人問點解成日一齊,我話因為一個怕黑一個怕鬼,要互相保護!大家同一個圈,好了解大家作息時間,好珍惜去旅行時間,工作時就好努力工作,再計劃去旅行!」

而談到9月4號,正值其正日生日,靚靚則笑言:「愈嚟愈唔使慶祝,踏入四十歳之後,最緊要健康,最緊要係同最好朋友食餐飯,有小朋友陪住!」

鍾意就快D Share啦!