網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月16日 星期日

44萬人玩過! 森美恨《超強選擇》添食 超強選擇,森美,



《超強選擇1分鐘》飛起草蜢,揾嚟黃翠如食晒螺絲做主持,不過都無礙節目成為話題。不知不覺做咗成個月,今日(8月16日)大台都係時候埋單,揾咗森美、陸浩明等主持去到尖沙咀出席頒獎儀式,頒發「終極大獎」100萬獎金。錢嘉樂就因身體不適而缺席。

第1集個個都Load唔到隻Game而O晒嘴嘅森美,就好多謝咁多位主持,日日都要幫Game試玩,落足心機。人就努力玩,可惜個server成日唔爭氣。

大台總經理鄭善強節目出街1個月,有近44萬人用TVB fun玩過,平均每晚有差唔多20萬人一齊玩;最高峰一集有過22萬人添,唔知係咪Joe Junior上去為謝賢怒打曾江解畫嗰集呢?

鄭善強指未考慮添食,因為個個都知個Game點玩。不過唔係諗點樣搞搞新意思,而係會打算喺其他遊戲節目「重用玩法」曲線添食。

森美就話有得添食一定好,最好送多啲獎金咁話喎。
鍾意就快D Share啦!