網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月16日 星期日

警車經過唔理 黎瑞恩川藏炒車跌落深坑 黎瑞恩,





其他影片:>>






啱啱去完西藏旅行搵靈修題材嘅黎瑞恩,靈氣吸唔少之餘,亦受到好大驚嚇!皆因佢同劉小慧等人,由成都揸十幾個鐘車去西藏,就喺黎瑞恩喺川藏公路揸咗6個鐘頭車,仲有一個鐘就到達酒店時,就遇上意外!

黎瑞恩接受本刊電話訪問時表示,當時前面有架開得好快嘅大貨車,黎瑞恩右轉避開,點知凌晨太黑,睇唔到右方有舊石,但躲避不及而「搶軚」,成架車跌落馬路旁嘅有1米深嘅山坑。

幸好大家都平安無事,不過一波未平,一波又起, 佢哋爬出車後,發現喺坑內叫天不應、叫地不聞。「喺內地唔知點叫拖車,救護車、警車經過又唔理,如果有咩『冬瓜豆腐』,必死無疑。」黎瑞恩說。

開頭黎瑞恩同唔少港人一樣,以為大陸人一定見死不救,趁火打劫,好彩,佢哋總算遇上好人,先遇上五名青年,佢哋分批落坑救援,之後再有大貨車肯停低幫手,以車拉車,令黎瑞恩架吉普車終於都重返公路。

有驚無險,黎瑞恩一行人同吉普車都總算平安無事,人在異地,黎瑞恩當時驚唔驚呢?佢就話:「比較驚整親其他人,始終我係司機,驚就唔驚,但之後會小心啲,安全駕駛。」
鍾意就快D Share啦!