網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月16日 星期日

冇G.E.M.嘅?「清裝額」超醜 章子怡怒告山寨蠟像館 G.E.M.,章子怡,子怡,G.E.M,鄧紫棋,





其他影片:>>






一講到「恐怖蠟像館」大家一定會記得強國嘅「恐怖蠟像館」,如果唔記得的話,可以去呢度睇番 (恐怖蠟像館1新聞連結:http://goo.gl/wYrYyd ) (恐怖蠟像館2新聞連結:http://goo.gl/xKqD3m )但係一山還有一山高,最近「恐怖蠟像館」已經去到第三集喇。

最近喺四川華鎣山,有一座號稱中國第三大蠟像館嘅「華鎣山中外名人蠟像館」,而呢一個就係「恐怖蠟像館3」嘅事發地點喇。入到去,你會見到好多「蠟像」,雖然有網民話似紙紮公仔,甚至話仲差過紙紮公仔,但佢哋的確係蠟像。

呢啲蠟像嘅樣,你望實會有一種不寒而憟嘅感覺,因為你會覺得呢個蠟像好似一個人,但又睇極都睇唔出係咩人,再望個名牌,你又會問一句:「點解會係佢。」係唔係好恐怖呢?

而呢啲睇落好似、諗落唔似、開咗估都認唔到嘅蠟像包括有:鞏俐、章子怡、周星馳、成龍、李連杰、周杰倫、張曼玉、張藝謀、劉德華等等,冇錯,講咗出嚟你都估唔到。

但呢間「恐怖蠟像館」嘅名氣實在太大,所以引嚟好多藝人包括章子怡、周杰倫、黃曉明等等都表示冇授權畀呢間「恐怖蠟像館」,而其中章子怡嘅經理人仲好嬲咁話:「我前幾天看到了,太過分了,我們找時間讓律師發函把子怡的蠟像拿下來。」鞏俐嘅經理人睇咗鞏俐嘅蠟像相之後都話:「完全恐怖,沒有授權。」

由此可見呢間「恐怖蠟像館」嘅恐怖程度,已經可以去到「嚇親本尊」嘅威力,有網民笑言:「如果佢係喺十月萬聖節開的話,相信會成為強國最恐怖嘅鬼屋,保證打直入去,打橫出番嚟!」因為唔嚇死都笑死。你…夠唔夠膽半夜睇住啲相…而唔笑呢?

其實仲有一樣好恐怖嘅事,就係個「恐怖蠟像館」整咗咁多巨星嘅蠟像,但偏偏就見唔到喺內地紅到不得了,又就嚟上太空嘅宇宙巨G.E.M.呢?原因可能有幾個,第一:館長好鍾意宇宙巨G.E.M.,所以唔忍心整到佢蠟像唔似蠟像、紙紮唔似紙紮咁。第二:就係館長係唔識宇宙娛樂圈嘅嘢,只係留意地球。第三:可能館長準備開一個杜(麗)莎夫人恐怖蠟像館,到時入面剩係放宇宙巨G.E.M.嘅「蠟像」。

點解會冇宇宙巨G.E.M.0架.... 呢個係李連杰啊,講咗都唔講。(微博圖片) 好恐怖啊....(微博圖片)
(微博圖片) 點會知呢個係劉華先得。(微博圖片) (微博圖片)
試下望住一分鐘.....唔得,真係好恐怖。(微博圖片) (微博圖片) 想像半夜企喺中間...媽!好恐怖啊!(微博圖片)
(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!