網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月16日 星期日

劉美娟揭張栢芝住院陪伴Quintus 栢芝,張栢芝,劉美娟,Quintus,



劉美娟與張崇德到醫院探望Quintus(右圖),劉美娟表示張栢芝住在醫院陪伴留院的Quintus。

next 1/1 pre

張崇德表示自己的孩子與張栢芝兩個囝囝年紀相若,所以經常一切玩。

next 1/1 pre

歌手張崇德(Peter)太太劉美娟在微博上載到醫院探望正在留院的張栢芝愛兒Quintus照片,5歲Quintus穿上睡衣坐在病床上,其小手緊握着張崇德一對仔女寫給他的親筆慰問卡。

劉美娟接受電話訪問時說:「因為我對仔女同栢芝對仔Lucas、Quintus年紀差唔多,所以成日一齊玩,我對仔女知道Quintus發燒,就話要為佢祈禱,想佢好快啲好番,仲畫咗張卡畀Quintus,因為醫院話唔適合畀12歲嘅小朋友去醫院探病,所以由我同Peter去送卡囉。」

問Quintus病情?她說:「佢好可愛,幾精神,都退咗燒,未知幾時出院,(Quintus周二晚入院,依家已經留院幾日,幾時可以出院?)醫生要留院一定有原因嘅,不過大家唔使擔心。」

估計Quintus受細菌感染

至於栢芝就全程留在醫院照顧愛兒,劉美娟稱栢芝好辛苦,因為要照顧Quintus,同時又要忙為接送長子返學。問栢芝的情況?劉美娟說:「栢芝都好好,但小朋友病,做父母一定擔心。」問可見過謝霆鋒及謝賢等來醫院探病?劉美娟謂自己只探了一次病,未撞見霆鋒及謝賢,但臨走時就遇見栢芝媽來探孫們。

另外,Peter在電話中表示Quintus已經退燒,但小朋友很容易有「翻燒」可能,如果醫生指Quintus須繼續留院就應依照醫生指示做:「咁留院係最安全,因為怕小朋友半晚突然發燒,再搵醫生就好麻煩。」問覺得Quintus狀況如何:「OK,精神都係咁上下啦,住得醫院,但大家唔使擔心,有媽咪陪住嘛。」問Quintus患何病?Peter說不清楚,估計是細菌感染。

鍾意就快D Share啦!