網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月14日 星期五

掌摑事件全城估真假 曾江澄清非做宣傳 曾江,



掌摑事件變全城熱話,大家就估緊單嘢真定假,不過曾江現身就話今次唔係造假,當時都幾驚訝。

next 1/1 pre

謝賢怒摑曾江(資料圖片)

next 1/1 pre

曾江出巡去尖咀同朋友食飯,見佢心情都OK。

next 1/1 pre

曾江話老婆焦姣有擔心佢畀謝賢掌摑一事。

next 1/1 pre

食完飯曾江話同謝賢揸個手就算。

next 1/1 pre

事件主角之一嘅謝賢就話事件過咗去就唔回應。

next 1/1 pre

胡楓話自己無講大話,但係就喺度車大炮,搞到件事疑幻疑真。

next 1/1 pre

Joe Junior就話如果件事係宣傳,最好到尾都呃埋佢,唔好畀佢知真相。

next 1/1 pre

79歲的謝賢與80歲的曾江被傳積怨多年,前日謝賢在宣傳活動結束後終於大爆發,七度爆粗狂鬧曾江拍攝時「詐跛」,因而怒摑對方,夾在中間的胡楓慘食無情掌,眼鏡被打到移位,曾江雖然「食唔應」,但助聽器亦被打甩。由於事件太過出人意表,事發時Joe Junior全程舉咪收音,表現冷靜,加上胡楓事後以「宣傳論」打圓場,令外界揣測整件事乃宣傳伎倆。

「永遠當佢朋友」

謝賢昨日被問是否夾計宣傳?他說:「都過咗去啦,收線啦。(曾江有冇打畀你?)仲講嚟做咩啫,都過咗去,唔記得喇!」隨即收線。

而曾江昨日黃昏時獨自由寓所步出,準備乘的士往尖沙咀與友人飯局,行路一拐拐的他被問到臉部痛不痛?他說:「唔痛,隻腳就痛,食咗藥喇。(謝賢有冇打電話畀你?)冇,最好依家見到佢!希望佢撞到我,大家揸吓手就算(佢摑到你塊面?)冇,佢打到胡楓,揩到吓我。」

之後曾江接受本報電話訪問,問他點睇外界猜測他們夾計宣傳,他說:「今次唔係囉!成件事我都幾驚訝。(有冇朋友做?)永遠當佢朋友。(17日去唔去飯局?)請我咪去,佢唔請,我點去?(你可以主動示好?)做主動嗰個唔係我,個波唔喺我度。(你話等謝賢道歉電話,佢話你要等佢入咗棺材先?)使乜道歉,有乜咁大件事啫。(太太焦姣有冇擔心你傷勢?)有冇咁大件事呀?你哋睇吓佢係發火啫,但有冇全力打?不過太太永遠擔心我,我好多時都令佢擔心。」

曾江昨晚與太太及友人飯局後,對於藉被打來宣傳,他笑笑口說:「我都希望係啦,哈哈!(同謝賢有積怨?)應該冇,係呢次,我都好耐冇見佢(謝賢請台前幕後17日飯局?)係呀,冇叫我。(自己到?)無謂(唔想再見?)我冇所謂。(有冇問候胡楓傷勢?)當時問咗,佢冇事。(謝賢)都唔係好大力打。」

當日夾在謝賢與曾江中間的胡楓,前日聲稱是宣傳,昨日就「褪軚」,他說:「我做乜咁老實,你哋認為係真就真,假就假,冇答案。(你又話係宣傳?)我冇講大話呀!但有車大炮啫!哈哈!(無綫叫你封口?)做乜唔畀我講啫!」他又得戚地表示事發時眼明手快,使出一招「顏面救江」,他說:「我其實手腳都敏捷!唔講啦,我出去傾九月演唱會啲嘢,(搵4個小生組四大天王演唱?)good idea!但謝賢一定話『好!睬你都傻!』」

「情願係我畀人呃」

Joe Junior被封「盡責收音師」,對於有傳事件是宣傳,他昨在電話中說:「我情願係我一個畀人呃,連佢哋都呃埋我,因為大家好朋友,想以和為貴,其實嗰日錄音,我哋四個有講有笑,我仲以為謝賢同曾江講笑,我太集中精神做嘢喇!」

有指《4》幕後工作人員早在拍外景時,已聽過謝賢說:「我打你(曾江)就上娛樂頭版!」故認為事件是謝賢自編自導自演的宣傳,不覺他動了真火,更不信是借勢將新仇舊恨一次過大爆發。而監製蘇敏儀被問會否將今次事件在節目中交代或向大家道歉?她斬釘截鐵地說:「唔會,呢個係旅遊節目,總之原本計劃係點就點樣播出街!」

鍾意就快D Share啦!