網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月14日 星期五

掌摑風波四哥拒道歉 曾江:揸吓手算喇 四哥,曾江,謝賢,



掌摑風波四哥拒道歉 曾江:揸吓手算喇



其他影片:>>






掌摑風波四哥拒道歉 曾江:揸吓手算喇

謝賢(四哥)前日在《4個小生去旅行》記者會上怒摑死敵曾江,還力數對方三宗罪,但曾江竟然全無怒意。昨日傍晚曾江離開九龍塘寓所時笑意盈盈,欲伸出友誼之手說:「希望佢撞到我啦,撞到揸吓手咪算囉!」不過,四哥態度企硬無意和解,昨日他接受電話訪問時堅拒道歉:「我點會做呢啲嘢啫!」

現年79歲的謝賢和80歲的曾江傳已積怨半世紀,二人跟胡楓和Joe Junior前日為無綫節目《4個小生去旅行》宣傳時終於爆發衝突,四哥在記者會上力數曾江三宗罪,狂插行程中有人詐腳痛,流鼻血4粒鐘論匪夷所思,最㷫是大前日錄音時,四哥被曾江指斥阻收工,令四哥無明火起怒摑曾江,致曾江助聽器飛脫,並殃及池魚,打到胡楓眼鏡也飛脫,全城哄動。

曾江昨晚6時許離開九龍塘寓所,他笑問記者:「等咗好耐?」被問塊面有沒有受傷?他邊行邊說:「冇事,冇打到我,掂到啫,阿修就慘啲。」追問四哥有沒有致電給他?曾江說:「希望佢撞到我啦,撞到揸吓手咪算囉!」明顯是伸出友誼之手想和解。



■曾江昨晚離開寓所,見他臉部沒有受傷,並欲向四哥伸出友誼之手講和。



■四哥前日掌摑曾江後,到四季酒店嘆茶。DV圖片



■四哥一掌打落曾江塊面,昨日四哥仍堅拒道歉。

四哥:我點會做呢啲

有指曾江在俄羅斯旅程中痛風復發,玩越野車時太刺激,致爆血管長流鼻血4粒鐘,回港後即與太太做全身檢查,昨日見他雖然沒有坐輪椅或用枴杖,但行路時仍一拐一拐,問雙腳是否仍然好痛?他說:「食咗藥好啲,今晚同啲後生一齊食嘢。」然後便行去附近的法國醫院門外截的士,直駛住尖沙嘴K11商場會合太太焦姣,到Pizza Express晚膳。晚上8時半,曾江等人離開餐廳,被問是否做戲夾宣傳?他苦笑謂:「希望係希望係,希望係,哈哈哈。」是否多年仇怨?他說:「應該冇啩!」四哥指「忍咗好耐」?他說:「一次啫,係嘛呀?除咗呢次同佢之外,都好耐冇見佢。」有指四哥下周一會請《4個小生》台前幕後食飯睇首播,曾江有點尷尬謂:「佢唔請我,佢應該唔請我啩。」如果請呢?他說:「我諗無謂嘞嘛!」

經過一天冷靜,四哥昨日在電話中亦未有前天激動x足七次,只謂:「唔好再提喇,呢啲嘢過咗去就算。」對於外間質疑是否宣傳?四哥劈頭便說:「黐線啦,咪由佢哋講囉,乜都有人講㗎啦,唔好再提呢啲嘢喇。」至於會否向曾江道歉?他說:「唔好講咁多嘢呀,我點會做呢啲嘢啫?」

採訪:嵐山、梁繼光

攝影:吳耀輝



■曾江與太太焦姣昨晚相約好友,到尖沙嘴吃薄餅。

四個小生逐個講

四個小生前日在記招爆衝突,他們昨日接受本報記者訪問,再回應掌摑事件。



鍾意就快D Share啦!